vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

12.12.06

proba


evo ljudi, na fotogaleriji se svasta dogodilo pa sam odlucio napraviti blog na kojem se smije sve stavljati (osim zakonom zabranjenih stvari), na kojem se smije psovati, na kojem admin(ja) nece obrisati niti jedan komentar. fotke mogu stavljati i komentirati svi , , , , zelim nam svima dobru zabavu i druzenje!
Dario

10 comments:

admin said...

ovo je naravno "smrdljivi" photoshop :)

Željko Hrsan said...

Sumnljivo Colleu, Zašto nije došao k nama. Neznam šta joj je? Lijepo smo družili. Uz dobre pive..... Hvala Dariu, Maju i Marinu
Željko

Marina Ćosić said...

A sta kazes na ovo sto je Dario napravio? Nekako nisam previse optimisticna sto se broja buducih clanova tice... :)) Jel mislis ovo ostavit ovako ili imas namjeru jos doradjivat? Nadam se da je ovo drugo... Ovako je bezveze.

admin said...

pa dobro,, reci kaj ti se ne svidja?

Marina Ćosić said...

nekako mi je bezlicno. ajde sad si stavio i ove linkove i koju fotku, pa kao ima sadrzaja.. malo uoblici to da bolje izgleda.. boje, onaj naslov gore... Nekako je sve bez reda. Jel mozes napravit da se fotke nekako sortiraju? Ovako ima previse skrolanja... Ne znam ti nish konkretnije rec jer ne znam sta i kako mozes (znas) napravit... probaj pa cu ti rec sta mislim. sta kazu maja i zeljko? ('bemti misha, kolko nas ima!)

Dario Grzelj said...

kolko nas ima, JEBOTE kolko nas ima
priznajem da je uope, naziv bloga bezveze,, ali neka netko predlozi nesto bolje. boje se mogu mijenjati, sadrzaji dodavati. sto se tice postova,, cini mi se da je ovo ok,,ali ako se ostali ne slazete,, mijenjam :)
stavi neki post

Marina Ćosić said...

kako stavim novi post? ovdje vidim jedino kako odgovorit na vec postojeci.

Marina Ćosić said...

i kako stavit sliku? kaze mi ovdje da moj html tag ne moze biti accepted

Dario Grzelj said...

hm,,, trebalo bi raditi
idem probati ja postat
(kao ja a ne kao admin)

Dario Grzelj said...

meni radi a i zeljku,,,
nesto radis krivo
rijesit cemo