vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

26.12.06

velika kiša

evo kako nema snijega da stavim jednu kišu; ovo sam snimio u blizini Jamničke kiselice (mislim da se tako zove mjesto). sve je bilo poplavljeno i potrošio sam skoro cijeli dan lutajući ..

6 comments:

Marina Ćosić said...

rijetko za vidjet ovako nesto od tebe...al fotka je mocna!! daj stavi
jos nesto na tu foru ako imas (a znam da imas)... :) mozda nesto naucim.. ;)

Dario Grzelj said...

hvala.naravno da imam ali malo mi je tesko naci,, znas ono miljon fotki,,

Marina Ćosić said...

ma znam ono... al valjda ih imas nekako sortirane... barem godina,mjesec i to.. aj necu gnjavit, al ocekujem jos koju... ;)

Željko Hrsan said...

Odlično je i boja!
Za tebe miljona je malo a za mene je previše jer to je tvoj posao :D

Dario Grzelj said...

a znao sam da ce vam se svidjeti,,, meni je to ,,, tak,, niš posebno,, kao kirurgu zalijepiti flaster,,,,

Marina Ćosić said...

hahahaha... ajde neka... al eto mozes povremeno razveselit nas pacijente... ;)