vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

6.1.07

ah, napokon! 1TB = $399

Evo dogodilo se! Jedan terabajt za 400 dolara :) Nadam se da je glupim devedeima odzvonilo. Terabajt bi trebao biti dovoljan za 125000 raw-ova od 8MB (Canon 1DmkII). Ako dnevno snimimo oko 100 fotki i sacuvamo raw-ove terabajt bi trebao biti dovoljan za vise od 1250 dana odnosno za 3.5 godine!!! sto ispada 114 dolara na godinu. U slucaju jpega od npr 2MB, terabajt je dovoljan za 500000 fotografija/14 godina/28 dolara godisnje. Svakako dobre vijesti iz Hitachi-ja!
dvd (Verbatim bez kutije) ekvivalent jednom terabajtu iznosi oko 670 kuna (oko 118 dolara (srednji tecaj HNB od 4.1.2007)) a da ne spominjem prednosti jednog hard diska u odnosu na 240 dvd-a :))
(naslov je link)

3 comments:

Dario Grzelj said...

ok, ok. tak sam kasnije shvatio sto sam izracunao. po kapacitetu je taj hd skuplji 3.5 puta ali svejedno mislim da se isplati,,,

Marina Ćosić said...

heh...a ja sam tek pocela s glupim devedeima... jos cu se nacekat do takvog harda.... taman sam ubola novi od 320GB sto mi je veliko ko svemir! al eto lijepo da si se potrudio i izracunao...kad nabavis, javi da se divimo svi skupa...;)

Dario Grzelj said...

je, cini mi se cool taj hard