vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

10.1.07

dragi moji SVI !!! ! baš svi...

ovo definitivno nije fotogalerija i baš zato možemo ono što nismo mogli tamo.!! ali možemo jedino ako želimo i ako možemo,, a znam da možemo,, ponovit ću,,, sve (što zakon Republike Hrvatske dopušta) je dobrodošlo (dapače). svaki novi post je riječ protiv jednoumlja,, (i mog!!,, a dobro se zna kakve ja fotke pušim,,) svaki post koji ima smisla je post,, koji daje smisao,,
/pišem ovo jer ima članova koji su malo zaspali a i onih koji nisu ni jedan post stavili,,/
život je lijep
fotka je zakon

Admin (Dario G)

5 comments:

Marina Ćosić said...

pa malo se sugavo sto uglavnom ti i ja napisemo koju rijec... daj barem maju malo potakni da napise i ona kojesta... nije bitno sta, samo da se komunicira... a jos nemamo slika od novih clanova.... ja sve cekam...

Dario Grzelj said...

pa, slazem se s tobom,, ali mislim da ne treba nikoga prisiljavati na bilo što. btw,, vrlo dobre komentare na blog dobivam "izvana"!

Marina Ćosić said...

izvana?

Dario Grzelj said...

pa da. mislim, ima dosta ljudi koji redovito (svaki dan) dolaze vidjeti ima li sta novo.

Marina Ćosić said...

ko bi reko... ;)