vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

19.1.07


Gledam ovu sliku i razmisljam o zivotu. Razmisljam o onih nekoliko tako jednostavnih stvari koje nam cine jutra sretnima i veceri spokojnima. Ovo su djecja invalidska kolica.
Koja je najvaznija stvar u zivotu? Prvo mi na pamet pada zdravlje. Recimo da je tako. Djeca cija su ovo kolica sigurno nemaju zdravlje. Ali sto im osim zdravlja nedostaje? Sto je to sto zele a mozda nisu ni svjesni? Sto je to sto i zdrav i bolestan covjek zeli?

12 comments:

Marina Ćosić said...

jel ti ocekujes odgovore na ove postove ili ih pises samo za sebe...?

Dario Grzelj said...

svejedno

MajaG said...

Gdje je to fotkano??

Dario Grzelj said...

u Gornjoj Bistri, Specijalna bolnica za bolesti djecje dobi

MajaG said...

...dobra..al nema naziva kao glavnog nositelja priče..

Dario Grzelj said...

pa slika govori 1000 rijeci! kaj ne?

MajaG said...

naravno..al ispod nje je cijela čitaba u kojoj nam ju objašnjavaš..zar ne??

Dario Grzelj said...

pa,,, objasnjavao sam nesto iz glave,,,

MajaG said...

pa ako slika govori 1000 rijeci zašto nam ju objašnjavaš (riječima)??...

Dario Grzelj said...

e zato kaj slika nekada ne stoji sama za sebe nego uz jos neke. ja sam pustio samo ovu pa sam mao objasnio kontekst a i takitak tekst nije bas skroz o slici!

MajaG said...

ma zekam te.. zapravo sam se povela Marinin pitanjem..nisi nam dao priliku na komentar..

Dario Grzelj said...

dobro znas da ne pisam za sebe,, sve ovo.. pa stavljam na blog!! aevo skoro pa ima 1000 posjetitelja,,,,