vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

30.3.07

Jasenovac . ........ .....

I prije sam znao da su ljudi ovce. Vecinom. Ali svaki put se iznova iznenadim. . . Eto; kokakola NIJE stil zivota (tj NEMA ceste bez zavoja), diesel je GORIVO!! a ne nesto sto se oblaci, pivo ne piju iskljucivo mladi i zgodni frajeri nego vecinom trbusasti srednjegodisnjaci i zene,, koje se sigurno sretno ne smijulje dok pijanim likovima slazu sendvice da ne ogladne dok gledaju utakmicu, na ljude se NE baca paradajz zato jer razgovaraju na mobitel u polju, kruh NIJE star ako je od jutra (to mi se jucer dogodilo u jednoj vrlo poznatoj pekari; teta mi nije htjela prodati kruh jer je "star",, ja pitam pa od kada je? a kaze ona, jooj sta vam je, od jutra je (eee! od jutra!! užas,, kamo to ide,,,), i da: vjera NIJE u crkvi nego u SRCU!

2 comments:

dr.OT said...

ljudi jesu ovce...i to one modernizirane, koje sisaju same sebe...ne kuzim zasto te to stalno i iznova iznenadjuje...mene je davno prestalo... zapravo, pokusavam se odrediti u tom smislu da me je za njih briga onoliko koliko se na njima da zaraditi :)

sto se hr i ovaca tice, dovoljno je samo pogledati statistiku obrazovanosti... pa onda sve ostalo poduzim redosljedom...

ako bas oces, i ti si u odredjenom postotku postao jednom od tih ovaca- onog trenutka kad si bespotrebno uzeo ono vozilo, koje ti realno ne treba, na kredu/lizing/whatever...

it's just a metter of opinion my friend :)

Anonymous said...

"vjera nije u crkvi nego u srcu"
Odavno me nije pogodila neka rečenica kao ova.
Da, mnogi će reći, koji kurac, nećeš ti rečenice.