vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

1.4.07

fotka mjeseca travnja

nakon sto smo izabrali prvu fotografiju mjeseca, idemo dalje. u komentarima na ovaj post mozete predlagati i glasati za fotografiju mjeseca.

4 comments:

Dario Grzelj said...

evo ja predlazem sliku "a sto je ovo?" od oki.
http://bp0.blogger.com/_qEMKudzaE3o/RhAvS_qv_TI/AAAAAAAAAAw/Mtp_TDJpsoQ/s1600-h/STC_0686.JPG

Marin Leko said...

ja mislim da je fotka moje kume Marine Ćosić, koju sam ja predložio, bezpogovorno fotka mjeseca... svaku drugačiju odluku smatrat ću namještenom, prevarantskom, lažljivom, varajućom, ukradenom, za mladež krivo usmijeravajućom, za starež - iskorištavanje njihovih godina, i tako to, mislim da sam bio jasan - nedo vam bog!!! - drugačije - pozdrav; ja nisam totalitarist, samo sam egzaktno realan

Dragan Matić said...

Mislim da je drug Marin u pravu, kuma je zakon, i treba biti fotka mjeseca.

Ivan Šebelja said...

Pa kada ste svi za kumu i ja sam.