vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

7.5.07

izbor fotke mjeseca svibnja

ovo je prostor za predlaganje, diskusiju i glasanje

10 comments:

Dario Grzelj said...

predlazem majin motovun

Dario Grzelj said...

predlazem marinin "maco?"

Marina Ćosić said...

predlazem jurichin 'malo san maka'

dr.OT said...

'Sinu jedincu Miroslavu iz Mrcajevaca srecan odlazak u vojsku zele mama, tata i bratko uz pesmu:
Zbogom sine zbogom rode, pazi da ti voz ne ode...'
:)-

Ivan Šebelja said...

Predlažem: Horror fashion week
dr.OT

Ivan Šebelja said...

Glasam za malo sam maka

Dario Grzelj said...

ja glasam za marininu mačku

admin said...

ja glasam za majin motovun, definitivno

Marina Ćosić said...

ja, eto, kako sam i predlozila, glasam za 'malo san maka' od jurice..

Dario Grzelj said...

marin je nesto krivo postao..



dakle, ja tu vidim tri predložene fotke...:(

prva - od maje - inače volim i cjenim jednostavnost, no majo, i oni koji su ju predložili ova fotka ne predstavlja baš ništa... ne kažem da je moje mišljenje ok, ali ja sam zakleti dokumentarist, a u tvojoj fotki osim malo matematike koju uvijek volim, ne vidim ništa...

jurica - kako se i sam bavim fotografiranjem životinja - tim više znam koliko je ova fotografija bezvrijedna (za razliku od nekih drugih tvojih koje su mi stvarno dobre:) ) fali kompozicija, motiv, backup - jednostavno - nije dovoljan pokret zbog poktreta

marina - zadovoljene osnovne forme, ali za moj ukus jednostavno prepatetično - mala maca hoda - koga briga - želim krv...

ne predlažem niti jednu fotku!

Posted by marin leko at 01:17 1 comments Links to this post