vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

13.6.07

danas sam...


... nakon dugo vremena procitao nesto u novinama.. i rasplakao se,, znam da je mozda pičkasto ali,,, procitajte ako niste..

4 comments:

Anonymous said...

da, tužno.već sam čitala o tome.
ali meni je još žalosnije kakve sve eksperimente rade nad životinjama
veca

dr.OT said...

bio sam jednom dio tog biznisa... lik me poznavao, pa me zicao uslugu...
i skuzio sam iz prve ruke da biti nekakav uzgajivac pasa ili macaka ne znaci biti i ljubitelj zivotinja... zapravo, to vrlo rijetko ide jedno s drugim...
novac, naravno, a sto drugo... kao da ga nema negdje drugdje...
iza takvih ljudi definitivno stoji dublji sociopsiholoski fenomen...
imaju pare, al ih oce jos, kao da ih na dionicama ne mogu zavrtit i zaradit...
izgleda da je izivljavanje nad onima koje zakon ne stiti prejak poriv da se bave tim biznisom...
djecu mozes odgajati, uciti, ovo i ono, al ih ne smijes tuci, bacati u potoke, zatvarati u aute na +40...psima mozes kaj hoces, ali doslovno...

konkretno,
radio sam (za pare) fotke jedne kuje njemackog ovcara radi prodaje u norvesku...na zahtjev vlasnika (uzgajivaca) sam joj u photoshopu polomio poprilicno kostiju...
na kraju to vise nije bio taj pas :)
prodano ! 5kila eura u dzep znojne mu china made pvc sulje...
pas takoreci spakiran i poslan busom u skandinaviju :)

zalosno, to je bila kuja koju je lik sam uzgojio, al nije bila 'savrsena' i nije nosila ocijene na izlozbama...
nije tu bilo ljubavi, u njoj je samo vidio lovicu...
neki 'sampion' od 100k eura kojeg je imao 50% u vlasnistvu (vlasnik druge polovice je bio lik koji psa nikad nije vidio) ju je napumpao,
i on je u norvesku zapravo slao moguce mlade sampione, a ne nju...kosti smo joj u fotosopu lomili cisto da se zaradi koja stotica vise...

pas mu/im mater bolesnu

Anonymous said...

U svakom slučaju zanimljivo, Doktore.

Dario Grzelj said...

da, pas im mater!