vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

8.6.07

izbor fotke mjeseca lipnja


ovo je prostor za predlaganje, diskusiju i glasanje

14 comments:

admin said...

predlazem juricinu "akciju". malo sam se dvoumio izmedju te i slike "iskušenje", na ovoj drugoj mi ipak fali sirina price,, npr. jasnije vidljiva rijeka u pozadini..

dr.OT said...

Clanak 9. – predlazem izmjenu tako da glasi:
U cilju verifikacije mandata, predstavnici punopravnih i privremenih clanova prije pocetka rada Skupstine obvezni su predstavniku sazivaca sjednice Skupstine, koji je ujedno i potpisnik poziva za Skupstinu, priloziti dokumente kojima dokazuju svoje pravo iz članka 27.

Dario Grzelj said...

predlazem "jos samo malo", jurichinu. odlicna mi je.. za na zid,,,

dr.OT said...

Ja predlažem da se kod nasljeđivanja baš zbog onih koji su do kapitala došli na jedan netransparentan način da tako blago kažem, da se on oporezuje.
Pa evo budimo kao Amerikanci. Do milion eura neka bude jedna pristojna stopa oporezivanja, a preko milion da ona drastično raste i opet zbog svih drugih razloga koje sam govorio i kod kupoprodaje.
I vidio sam da je taj moj prijedlog imao odjeka kod publike.

Anonymous said...

izbor je takav da izbora nema! sve je već unaprijed određeno. sram Vas bilo

dr.OT said...

...'Sve je tu precizno unaprijed određeno, ali vrlo malo spontano doživljeno. Greške ne smije biti. Odstupanja su zabranjena. Sve teče po planu. Potrebe djeteta su programirane i ono ih treba samo prihvatiti i realizirati. Dijete odrasta, ali se ne razvija.
Majka je zadovoljna i sretna ako su točno ispunjene sve točke dnevnog, tjednog, mjesečnog, godišnjeg i životnog programa. Kvantitativno tu ništa ne manjka. Sve se važe, mjeri i ispravno dozira.'...

(Kompjutorizirane majke, Dr. Pavao Brajša)

Dario Grzelj said...

e drot, ajde u pauzi izmedju tih dubokoumnonepovezanih citata napisi nesto na zadanu temu!

dr.OT said...

nekak me ne pali to u ovom trenutku, ovak mi je bolje/komotnije/whatever
al valjda budem nekaj uskoro;
patience, my friend, give peace a chance :)-

ono kaj sam ti htio odgovorit, zapravo je ovdje:
...'Nisam htjela zatvoriti pisanje u neku zadanu temu, nego sam ostavila mogućnost svim temama da uđu u knjigu, ako budu željele. I ideja o otvorenim pismima došla je otuda što sam htjela onima koji pišu sa mnom ostaviti mogućnost da pišu slobodno, ostajući ipak u okvirima jedne zadane forme – otvorenog pisma.'...

(Danielle Auby, francuska književnica)

Anonymous said...

"Kao što se, već iz samog pogleda na sadržaj, može vidjeti ovaj broj nije tematski, no tendencija je da naredni imaju nekoliko članaka i barem neki prijevod posvećen temi broja. To, dakako, ne znači da će časopis biti zatvoren za radove koji ne ulaze u okvir teme. Dapače, oni su itekako dobrodošli, jer neće dopuštati da časopis bude uhvaćen u logiku uske specijaliziranosti i jednodimenzionalnost same teme."

Dario Grzelj said...

predlazem marinina "usta puna gumenih bombona"

Marin Leko said...

ja naravno glasam za malu crnu u crnom; možda sam subjektivan, a možda i nisam:)

Marina Ćosić said...

ja svoj jak glas dajem za juricinu fotku one trave na njivi i za grzeljevu curicu sto pali svijece.

valjda mogu za dvije glasat'. s obzirom da nigdje na blogu nisu definirana nikakva pravila za izbor fotke mjeseca, valjda mogu....

dr.OT said...

kradljivica bonkasa ?

Dario Grzelj said...

a evo i mene, da i ja dam svoj glas,,, glasam za "puna usta usta gumenih bombona" ili kako li se vec zove,,,