vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

29.6.07

Please comment my photos...


...on this blog it's very much something like this :)-

7 comments:

Anonymous said...

A lunatic (colloquially: "loony") is commonly used term for a person who is mentally ill, dangerous, foolish or unpredictable, a condition once called lunacy.

The word is borrowed from Latin "lunaticus", which gains its stem from "luna" for moon, which denotes the traditional link made in folklore between madness and the phases of the moon. This probably refers to the symptoms of cyclic mood disorders such as bipolar disorder or cyclothymia, the symptoms of which may also go through phases. As yet there is little evidence for any causal link between phases of the moon and the progression of mood disorder symptoms.


A genius is a person of great intelligence, who shows an exceptional natural capacity of intellect, especially as shown in creative and original work. The term may also be applied to someone who is a polymath or a prodigy. Although the term is sometimes used to denote the possession of a superior talent in any field, in many instances the term is used specifically to denote an exceptional natural capacity of intellect in areas of art, literature, music, science and mathematics.

dr.OT said...

-oho, kako si ti to lijepo uocio/la... bas ti je super fotka, puca me na milijon nacina, mozda samo da ju malo kropnes !

-o, hvala ti, i tvoja je isto super, stavite ju za fm !

i tak se par likova vrti u istom ritmu, sve drugo je nebitno...
to sam htio rec ovim orgy videom, da me se krivo ne shvati...samo sam se nadovezao na zeljkecovu opasku...

nadam se da mi je dozvoljeno tak nesto javno primjetiti a da se niko ne uvrijedi :)

anonimus, sad ti objasni svoje jer neskuzih bas kaj si tio rec

Anonymous said...

Baš sam htjela Doktora pitati što je točno htio reći ovim linkom jer mi je izgledalo kao neka provokacija na Hrsa. Ali sad je sve jasno.
Hrs, i da želiš nikad ne možeš biti bezveze!!!
Dr.ot, nadam se da ti ne smeta što te oslovljavam sa Doktore, to je čisto od milja :-) BTW, ovaj blog ponajviše i pratim zbog tvojih slika i komentara.
Ovaj gornji anonymous nisam ja!
Jelena

dr.OT said...

jel vidis ti to- sad kad sam napisao smjernice za pravilno i nedvosmisleno shvacanje filmica DruG aragon mi se osvetio pinch portreticem :)

znaci li to da se i on slaze sa uocenim ?

Marina Ćosić said...

ma to sam ja gore.

znam tocno sta si htio rec filmicem...zato sam i napisala to sto sam napisala... ili kopipejstala. s obzirom da ne prikrivas svoje odusevljenje sadrzajem bloga, tesko je ne primijetiti i ne shvatiti ovu opasku.

sta tocno nisi skuzio drot...? to me iznenadjuje... mislim da si ludjak i genijalac.

-----
"-o, hvala ti, i tvoja je isto super, stavite ju za fm !"
-----

sta da ti kazem? stavi ti neki posten komentar, neku pametnu sliku pa mozda nesto i naucim(o)...
ja ne znam srat o fotkama ko ti i grzelj i vama slicni i nije mi to neki gust...(tj, mozda bi i bio da znam i da se usudim),pa jebiga. nadam se da tebe ne vrijedja moja neuka malenkost.

za koju godinu cu rasturat i tebe i grzelja i fotkama i komentarima. :p

Anonymous said...

Ma koja osveta, Doktore?!
Motiv je vrlo zahvalan, samo bih ga ja drugačije obradila.

dr.OT said...

drugovi...necemo ovo ovdje pretvarati u raspravu o meni, mojoj ljepoti, pameti, ovome i onome...
bozanstvu, kako ste se usudili primjetiti :)
i bez uvrijede za bilo koga...samo videom napisah...da ovim nacinom ne iskoristavate puni potencijal i osnovnu misao ovog bloga... materijalni naravno,a osobito duhovni...drustveni, ako se to tako moze reci...a to je steta...valjda

valjda ce bit bolje kad konacno stignu baterije :)-