vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

15.6.07

posao na neodredjeno vrijeme

neki ulicni performeri koji su ove godine ubacili i (vjerojatno) svoje dijete u show...mali je napravio kolut naprijed, bio neko vrijeme u zraku na tatinim rukama,i onda su mu dali sesiric u ruke da skuplja novceke... pa nek se uci mali od ranog djetinjstva...




doduse, stigla sam taman na kraj... ali dovoljno da cujem dio odusevljene publike, i da mi pridje gospodja i kaze da je izrabljivanje djece sramota i za njih koji to rade i za nas koji to gledamo...


sad, jel veca sramota to ili otici u crkvu pa se druziti sa svecenicima, ne znam..

2 comments:

Dario Grzelj said...

i jedno i drugo je zabrinjavajuce
(svidjaju mi se fotke)

Željko Hrsan said...

bravo! svidja mi se tvoja fotka :) interesno!