vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

11.6.07

Retro()spektiva

Koliko cesto razmisljam(o) o proslosti, o postupcima, sto svojim sto tudjim, s ciljem da izvucem() pouku? Razmisljam() li 'sta bi bilo da je bilo' ili realno razmislim() o svemu, skuzim da su se neke stvari mogle drugacije rijesiti, ni bolje ni losije, nego jednostavno mudrije.. Blizi se moj rodjendan, pa obicno u to vrijeme pogledam iza i prisjetim se gdje sam bila i sta radila..



Kome nisam pomogla, a mozda sam mogla...



Koliko puta nisam vidjela ljepotu pred sobom... iz bilo kojih razloga..



Sta sam sve propustila...



Koliko si cesto dopustila uzivanje u stvarima koje stvarno volim...



Sta i koga sam sve ostavila za sobom da bi krenula u novo i nepoznato...



Koliko sam puta bila zbunjena i neodlucna... i koliko sam pravih odluka donijela..



Koliko sam puta bila zaslijepljena.... (jednom.).. i koliko su se moja razmisljanja promijenila...




I koliko sam samo zivaca, vremena, strpljenja i goriva potrosila na jebene zagrebacke guzve??

6 comments:

dr.OT said...

hmm, ovo je bi moglo nosit pare...

ukratko:
treba prema ovim kadrovima napravit video od 15-20 sekundi
naravno, sitne korekcije u tekstu zbog vremenske prilagodbe, preoblicavanja psovki, itd,
angazman nekog 'zanimljivog' zenskog glasa recimo Perice Martinovic

i eto ti tv reklame za neki 'zenskasti' manji automobil koji kakti zraci nekom osobnoscu, a fura se na talijansku tradiciju... naravno, treba i dodat neke kadrove da bi se krama u potpunosti predstavila...

npr. lancia musa

Jurica Bosak said...

odlična serija popraćena zanimljivim tekstom!!

Dario Grzelj said...

heh,, a ja sam bas danas mislio napisati nesto o rupama na zagrebackim/hvala ti milane cestama..

Željko Hrsan said...

Imaš puno mašta za ovu sliku :) Zanimljivo je! Nije hebena zagreb, Zagreb je moj :DDD

Željko Hrsan said...

"I koliko sam samo zivaca, vremena, strpljenja i goriva potrosila na jebene zagrebacke guzve??" - hahahahaha

Anonymous said...

odlicna serija