vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

16.11.07

aix sponsa


dakle, snimljeno u Irskoj, aix sponsa iliti american Wood Duck, živi isključivo u sjev. americi, no zna pojedinačno, kao dotična (female) zalutati do najzapadnijih dijelova europe... apropos lokacije na kojoj je snimljena fotka pobudila nešto bure i na međunarodnim forumima... pozdrav

6 comments:

Marina Ćosić said...

opa... vratia se sime.

bravo kume...

drago mi je da si opet s nama... :)

pozdrav tebi...


(bas sam danas snimila neke golubove kroz prozor, reko ovo moram stavit na blog i posvetit tebi... iako je fotka bezveze...)

Dario Grzelj said...

kao sto sam vec negdje, nekada napisao, kada budem jaako star onda cu slikati ovakve fotke. meni je super. boje su mi super. a i ta patka je fora.. samo da ne odleti do pekinga :D

Marina Ćosić said...

ili do najblizeg restorana... ;)

Marin Leko said...

kumo, stavljaj fotku, nema fotke koja je bezveze, takva još nije snimljena, a kamoli iz tvoje ruke, a ti kume, budi malo uviđajniji prema mojim godinama:)))

Marina Ćosić said...

haj naci cu par ptica...samo za tebe... i tvoj povratak. ;)

MajaG said...

predobra!!