vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

20.11.07

bez slike

Dragi svi,

u posljednje vrijeme me muce neka pitanja vezana uz postojanje ovog bloga, pa me zanima sta SVI VI mislite o tome. Nadam se da ovaj post nece ostati bez komentara kao vecina ostalih na ovom nasem malom prostoru.
Necu sad ulaziti u njegovo postojanje, te namjere i zelje zbog kojih je nastao. Nekako mi se cini da ovaj blog nema (vise) bas neku osobitu svrhu...i ja bas nemam vise volje stavljati fotke na blog.
Sta radimo? Izlazemo fotke... Zbog koga? Zbog sebe i drugih. Zasto? Da ih vide... Tko? Nas par koji svratimo ovdje svaki dan... svaki tjedan. Zasto bi ih stavljali? Da ih ostali komentiraju... E, a toga ovdje nema. Svaka cast izuzecima.. Maji, koja prokomentira ono sto joj se svidja.. Dariju, koji komentira svasta, i pise svasta... ali kao admin bi se, po mom skromnom misljenju, kad ga je vec i stvorio, trebao malo vise potruditi oko toga.. na neki nacin potaknuti clanove na rasprave. Sve sto se zapocne ovdje, zavrsi nekim besmislenim raspravama, prepirkama i na kraju krajeva, prepucavanjima. Sto mi je bezveze. Kuki se ajde trudi prokomentirati sto mu zapadne za oko, ali s obzirom da je najfriskiji ovdje, sve mi se cini da ce i njemu nestati entuzijazma.. Zeljko Hrsan se izgubio... a imao je odlicne fotke. Zasto? Pa glupo je ostavljati fotke i ne dobiti ama bas nikakav feedback... Opet, nema smisla ni stavljati 15 fotki dnevno jer se ni to nikome nece dati gledati, pa sve opet gubi na kvaliteti.. Ne znam ni sama koje bi bilo rjesenje ovih 'problema', ali s obzirom da nas je vise ukljuceno u ovo, htjedoh to podijeliti s vama.. da ne ostane samo misao u mojoj glavi.. :)
Ni ja nisam bas najreprezentativniji primjer(ak) kako bi se trebalo ponasati/komunicirati/raspravljati...ali me treba potaknuti..u svemu u zivotu, pa tako i u ovome... Nekako sam zamisljala ovo i kao rasprave, ne samo cisto o pojedinoj fotografiji, nego i o fotografiji opcenito (sto se zadesi ponekad, ali rijetko...).. kao usmjeravanje ka necemu boljem, a ne samo pljuvanje, pruzanje asocijacija i ispravljanje gramatickih pogreski (ili pogresaka?). :D Da, i negativni komentari su dobri... ali.... ma ne znam. Valjda ste do sad mogli skuziti o cemu mislim i what's the point moje chitabe.
Mene jednostavno s vremena na vrijeme uhvati nedostatak bilo kakve volje za bilo kakvom aktivnoscu, a zapravo nam je blog skroz ok, bolji od vecine koje sam vidjela do sad, cak bolji i od nekih sajtova vezanih za fotografiju.. (ah... mlada i nadobudna...;) ).

Nego, dajte da cujem VASE glasove... ne samo ovih svakodnevnih...maja, kuki, dario... nego svi... dr.OTe, kume, puki, oki, jurice, zeljko, ivane... svi zivi i nezivi anonimusi i ovi koji povremeno svrate i potpisu se imenom. Dajte ljudi, pokrenimo se malo...

Unaprijed zahvalna,

Vasa JA

20 comments:

Marina Ćosić said...

Evo ja cu prva i komentirati... da vas potaknem! :))) Stvarno je podugo ovo... valjda ce vam se dati citati..

Ocekujem komentara BAREM onoliko koliko je aktivnih clanova!

Nikol said...

ej...evo meni se dalo citat i dobro je da si rekla svoje misljenje i skroz je ok to sta si napisala.... nadam se da ces potaknut druge na komentiranje... :)

Marina Ćosić said...

:)) oho... hvala... bas si me iznenadila.

admin said...

/procitao/
ovo na kraju "pokrenimo se" asociralo na "pokrenimo hrvatsku" pa cu morati zavrsiti ovaj komentar s "idemo dalje" :D
ljudi, prije skoro godinu dana (12.12.2006.) pokrenuo sam ovaj blog s nekolicinom vas isprovociran nekim dogadjanjima negdje drugdje. ubrzo smo se oslobodili duhova proslosti i krenulo je. do sada imamo 10353 posjete, jedanaest aktivnih clanova, 781 post i tko zna koliko fotografija i komentara. imamo i forum koji nije uopce zazivio ali ga imamo. neki dan sam stavio neki oblik izlozbice u obliku slide show-a. s vremenom ce ici i druge teme a moze i predstavljanje fotografa ili nesto deseto. vidjet cemo. zanima me svidja li vam se. sto se tice (ne)aktivnosti clanova. to je osobna stvar svakoga. ne mogu uzeti sibu i tjerat ljude. ponoviti cu, svi koji zele doci na blog, dobrodosli su. svi koji to zele, mogu ostaviti komentar. e sada,, mene osobno ne vrijedja ako moja slika nema komentar. mozda ljudi nemaju sto napisati. onda pak se dogodi da neka slika necime potakne velike diskusije. bilo je svega. a sada, postojimo skoro godinu dana i "idemo dalje" hahahahaha

Anonymous said...

pa...kako nisam do sad nista komentirala....onda mi je ovo bila prilika... :)

oki said...

bravo, Marina, uzburkala si vodu, "idemo dalje", naravno. Razlog što baš ne komentiram često, vrlo je jednostavan: u fotografiji sam totalni amater pa ne znam niti kvalitetno komentirati, meni je sve to lijepo!

Marina Ćosić said...

admine, rekla sam ti vec puno puta, a sad i ponavljam, ti bi stvarno trebao u politicare... 'prije godinu dana pokrenuo sam... do sada smo napravili to i to.. imamo 10353 posjeta, 11 clanova...'.. lijepo si to rekao, bas kako jednom adminu i prilici.
hajd sad reci nesto kao covjek (kao Dario). :) jel ti ok izostanak komentara? jesu ti ok prepucavanja?

Marin Leko said...

evo jedna mala neobavezna ideja - a da pokrenemo web-site,naime nije me bilo par mjeseci i u međuvremenu sam primjetio veliku razliku... blog onda i blog sada... nas toliko da stavi fotku-dvije dnevno je po meni prevelika masa fotki za blog, jednostavno, sve odlazi prebrzo... mislim da trebamo tehnički napredak, no dobro, to je samo moje mišljenje...:)))

Marina Ćosić said...

leko, dobra ti je ideja... no sajt nosi neke druge obaveze, i potpuno drugaciji pristup.

no ima nesto u tvojim rijecima.. a da se ogranicimo na nekoliko fotki dnevno? 1 ili 2? svi ce vise paziti sto ce staviti, a na nama bi bilo da se malo vise posvetimo pricanju. ne nuzno konstruktivnim komentarima, nego jednostavno da pricamo. ima nas dosta aktivnih... kad bi bilo 5 novih fotki dnevno, i to bi bilo puno...

Dario Grzelj said...

ne znam. od sajtova mi se dize kosa na glavi. to treba placat :D ne dolazi u obzir. i ovako je dobro. samo treba organizirat sve i naucit ljude da se koriste. labelsima za pocetak.
ogranicavanja takodjer ne dolaze u obzir. postoji jedna caka ali moram provjerit da se pojavi samo jedna slika od posta, nisam siguran. pa ako moze i ako hocete,,,

Marin Leko said...

nisam ni ja za ograničavanje, ali što napraviti... da ograničiš fotku po članu dnevno, što je blogovski gledano minimalno, dobit ćemo prebrz ritam, mislim da imammo problem

Dario Grzelj said...

dobro sto vam ne valja?
mozda nam fali (ili nekima) kriterija. ali mislim da to moramo zajedno postici ali na razini pojedinca. onda bi moglo biti manje fotki ali boljih. ne znam. a opet sto vrijedi ako ne razgovaramo o njima?!

MajaG said...

najiskrenije ne znam što te konkretno muči..ovo je naš mali filozofski blog kojeg pazimo i nadopunjujemo kako stignemo, kako uspijemo napraviti fotku, kakve smo volje..nema pravila i nema zadanu dinamiku..čak smo probali s nekim projektima tipa najbolja fotka mjeseca..ali i to nam baš nije saživjelo..jer ponavljam svako ima svoj sms pms ili neku bubu u glavi..što se tiče rasprava koje se završe tako kako se završe..to smo zapravo željeli..reči svima direkt u njonju i ostati živ..
još malo pa smo godinu dana skupa a u drugu ruku nismo si ništa obećali a i dalje smo tu..

nekad je najlakše kukat i kako moji s Pelješaca kažu 'tribalo bi'..mislim ruku na srce na FG-u smo se lomili od dogovora za pive i rakije zbog čeka smo bili više puta opominjani a na ovom blogu to nikad nije predloženo..
čudno kaj ne??
dakle moj prijedlog je da si poklonimo par sati jedan vikend..nađemo se..popimo što se ima za popiti i ako treba napravimo neko snimanje..razmijenimo 'znanja' pitamo što ne znamo..možda će nam to biti dobar push za dalje..

Marina Ćosić said...

paa...ja sam u vise navrata predlagala zajednicko druzenje uz rakiju/pivu...pa nitko nije reagirao.

Marina Ćosić said...

Jedan od mnogih..ovaj je, primjerice, ostao bez jednog jedinog komentara... bas steta...
Poziv

Dario Grzelj said...

je, marina je tu u pravu.

dr.OT said...

>dakle moj prijedlog je da si poklonimo par sati jedan vikend

moze ovaj vikend ?
ja radim, pa necu moci nazociti
al biti ce mi drago da ste se
nasli
:P

Marina Ćosić said...

kako si zlocest... :) a zasto?

Dario Grzelj said...

ne moze. ovaj vikend su izbori (to je ono "sakrij baki osobnu")

MajaG said...

pa rekla sam jedan vikend..ne OVAJ..