vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

25.10.08

Kopito





Dakle... zatim dodjose decki u mornarsko prugastim majicama koji sebe nazivaju Kopito... Mladi dalmoshi, svi odreda slatki ko bombonchichi.

2 comments:

Dario Grzelj said...

ti ja dam "bomboncice"!
zanimljivo kako fotke predgrupa bolje ispadnu. meni se to stalno dogadja...

Marina Ćosić said...

Jel ti to meni prijetis? :P Sto nisi isao... ko ti kriv... I tebi bi se svidjeli :D
I nije to bila predgrupa... nego je to bio koncert 4 etno benda.... al sam ja krivo mislila da je Afionov...
Btw, moram jos i Kries stavit...