vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

6.11.08

Maja

izlozba


guru of photography Dragan Matić


admin i Maja (photo by Marin Leko (the master of photography))



Maja




Maja (iopet)





Maja i tata






Maja i Marin







Maja loves Brchko







5 comments:

Marina Ćosić said...

aahhahahahahaha... :) Loves brchko... zaakoon! Super fotke... a tebi Majo cestitke na izlozbi.. zao mi je sto nisam bila tamo.. :(

Dragan Matić said...

Odličan white balance na slici gdje sam ja, kako si to samo uspio :))

Dario Grzelj said...

marini- da, bilo je dobro, kao da nije izlozba ;) hvala. - - i treba ti biti zao jer je atmosfera bila super a cuga (skupa i) super. i da, naravno, fotke su se uklopile u ambijent i totalno su "antimajovske"(za povrsne poznavatelje), mislim na prezentaciju, iako su to sve fotke smo vec vidjeli. malo je tesko za objasniti, najbolji je nacin da pogledate sami,, ALI,, nista od toga jer je izlozba bila i prosla. trajala jedan dan (moram priznati da mi se svidja taj pristup, kada ja jednom budem imao svoju prvu izlozbu, volio bih da i ona bude "jedan dan")
draganu- digao sam aparat, i zabljesnulo ne svjetlo- "dario, (to mora da sam ja) "okreni se triput oko sebe, pljuni na prvu vagu i sestput izgovori ime svoje prve razrednice - i vajtbalans ce BITI TVOJ, da skratim, tako je i bilo" (super ti je gadget ali NE VRIJEDI tih para :P)

MajaG said...

aaa prefora su..trebali ste ostat još malo..izgasili smo lampe i ostale su goriti samo crvene žarulje..i onda su svi poludili i uletila je hrpa ljudi i uglavnom zarondali smo tak da mi glava puca po pola..
fakat vam od ♥ hvala kaj ste došli

MajaG said...

e da..šikneš mi fotke na mail?