vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

2.12.08

(odgovor na raspravu ispod sebeljine vojske)

bio sam siguran da sam ju vec stavio na blog ...

aha, prica: godisnjica "Krvavog Uskrsa" (ne znam tocno kada je snimljena ali prije dosta godina, ajte vi s vindovsima vidite kako vam (ako vam) pokazuje exif)

8 comments:

Marina Ćosić said...

Eto... covjek bi skoro rekao da ste bili na istom mjestu u isto vrijeme...

Marina Ćosić said...

da... a ovaj prvi ko da je isti covjek :D

Dario Grzelj said...

137 kilometara i jedno 7 - 8 godina razlike. da ne kazem da su se ovi policajci na mojoj slici prisjecali svojih stradalih kolega dok su vojnici na sebeljinoj docekivali ministra obrane koji se tokom smotre smiuljio kao da prvi puta vidi postrojenu vojsku (kojoj je ministar) a dosao je pogledati nove kamioncice koje je vojska kupila (od nase love btw)

Marina Ćosić said...

jaaaoooo...

Ivan Šebelja said...

Evo u photoshopu cs4 koji sad isprobavam dok ne istekne probni rok.Tj u njegovom pregledniku fotografija bridgeu normalno vidim exif od tvoje fotografije Dario i ne vidim zašto bi se exif na Macu razlikovao od exifa na pc.

Dario Grzelj said...

i jel vidis sve ono, iso, blenda, ekspozicija, datum kad je snimljena, vrijeme?

Ivan Šebelja said...

Taj dio ne vidim.ali to nema veze sa kompatibilnošću Mac - pc isto tako ne vidim taj dio podataka ni na nijednoj reutersovoj fotki iz servisa.Uostalom reci mi zasto bi se exif razlikovao kada obrađuješ fotke u istom programu kao i ja samo za drugu platformu.

Ivan Šebelja said...

Evo obradio sam svoju fotku u lightromu i ona isto tako nema cijeli exif samo zato jer sam ja osobno uključio opciju prilikom spremanja fotografije da obriše suvišni dio exif-a. Sad se vidi dio exifa samo kao u tvojoj fotografiji.staviti ću fotku na blog pa koga zanima neka izvoli.