vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

1.12.08

pola zena... pola vuk...


jel bila ova fotka na blogu? nasla sam svakakih starih slika... a ne da mi se provjeravat...

6 comments:

Dario Grzelj said...

hm hm, da vuk....
"pola zena, pola ispalo iz kadra" :D
ali da,, nemamo sliku vuka na blogu. snimi svoju drugu polovicu tak da imamo vuka ;)

MajaG said...

ma

fotka je predobra..nije bila Marina..ne znam kako je kod tebe ali meni je fotka malo otišla u zeleno??

Marina Ćosić said...

je malkice... stavljala sam neke filtere.. pitaj boga sta i kako... trebala je bit zuckasta... a eto.

thx anyway... :)

Dario Grzelj said...

kod mene nema ni ž od zelene
(a mislim da napokon imam dobar monitor :P)

dr.OT said...

ova je 11 puta bolja od one s bijelom krpom i potezanjem wc štrika...

Marina Ćosić said...

:) khm.. pa hvala ti dr.OT...