vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

14.1.09

Nesanica vlada


Pošto mene već par dana/noći muči nesanica i ne znam kud bi sama sa sobom za danas sam odlučila našvrljati tu nešto da ne ispadne da me opet nema par mjeseci. Kolko sam shvatila vi tu večinom stavljate fotke a manje pričate ili u mojem slučaju filozofirate, pa ću se onda i probati prilagoditi tome.

Na početku bi samo htjela reći da po vašim fotkama vidim da sam ja još mala beba naspram vas ( u smislu fotkanja) i da me skoro sram stavlja fotke, al šta'š...molim vas, ko ima volje da mi napiše kaj na kojoj fotki ne valja, jer sam dosad dobivala odlične komentare na neke fotke, opširno napisane i to me veseli al isto tako komentare da su neke fotke katastrofa, al bez objašnjenja zašto i kako da te popravim tj. kaj sam krivo zabrijala. Neću se uvrijedit niti ništ slično, rađe častim kavom/pivom/vino.... :)

e tak...tolko od mene, idem sad naći neku fotku koje se ne sramim!!

5 comments:

Marina Ćosić said...

:) nesanica je uzrokovana utjecajem punog Mjeseca koji je ovih dana bio velik i zut...

Sto se bloga tice... da... malo smo zamrli sto se komentiranja i filozofiranja tice... nije bas uvijek (bilo) tako... Ali eto, sta je tu je... Mozda nam bas ti trebas da nas malo pokrenes... Pisi, pitaj, ja cu ti sigurno odgovorit... :D

Mene je admin naucio da treba gledati sto vise fotki... sto dobrih sto losih, da sama skuzis s vremnom sta valja, sta ne..... Nemoj da te fotke za koje mislis da su dobre obeshrabre - one ti trebaju biti poticaj da i ti napravis nesto slicno ili nesto jos bolje...

Eto..

Btw, dobar ti je ovaj tigar ;)... jedino sto ja osobno nikako ne volim te potpise na fotkama... pogotovo ne ovakve (lose). Krasan font i sve super, ali ne treba ti to... Ako se brines radi zastite fotki na netu... jebiga, svi imamo isti problem...

Dario Grzelj said...

Za pocetak, ovaj tvoj post je 1219. na ovom blogu. vjerujem da ih nisi bas sve pogledala ali ja jesam. Bilo je tu jako puno filozofiranja, pogotovo s moje strane :). Kako je ovo fotofilozofski blog a i sama je fotografija odraz zivota koje zivimo, folozofije (i fotografije) nikad previse. Samo ti filozofiraj.
Sto se tice ove fotke, moze jedno pitanje? Cemu tocno sluze ova slova dolje tj. potpis? Vrlo ruzno to izgleda na slici. Previse odvlaci paznju i ne sluzi nicemu. Obrada je pretjerana. Objasnit cu. Sve ovakve obrade zapravo imitiraju jednu vrlo jednostavnu fotografsku situaciju kada netko izlazi iz mraka na svjetlo. Tada se ili tvrdjim filmom/tvrdjim razvijanjem ili vecim kontrastom kod povecavanja/vecim kontrastom na digitalki ili umjerenim dodavanjem kontrasta u programu za obradu dobije nesto slicno tvojoj slici. Drugi je nacin dobivanja ovakve slike upotreba bljeskalice uz podeksponiranje ambijentalnog svjetla. Tvoja je originalna slika cak preeksponirana (sto se vidi po skurenom dijelu nosa pored oka) i izgleda (a i je) previse obradjena i djeluje neprirodno. Takodjer, kompozicijski mi ne stima jer si isla na totalno centralnu kompoziciju a macka ti lagano gleda na stranu.

darkangel said...

potpis je i meni bljak, al to mi je mapa di su mi fotke smanjene i točno znam koje imam a koje ne, pa sam iz nje isčupala!
Gle ja još uvijek istražujem fotografiju, kad sam počela bila sam uvjerena da me ne zanima fotkanje ljudi i modna fotografija, a sad me to najviše zanima, tako da kod panorama i fotka prirode sam sigurna, al me muči ovo fotkanje ljudi. a najveći problem mi je svjetlo!!! Isssss...s tim sam svaki dan sve više na VI! Druga stvar je koja mi je nejverojatna da se svi hoće fotkat kad se krevelje na slikama al kad ih pitam da ih fotkam normalno e onda se useru ko grlice...ne kužim zašto?! ok, ja recimo nisam tip za modela jer umirem od smijeha i hiperaktivna sam tako da me ni sam Bog nebi smirio, al znam hrpu ljudi koji bi bili dobri u tome, al neće. Ma joj, sad sam se razvezala na krivom mjestu...(to treba ići pod post a ja lajem u komentarima...:D)
Al nedam se ja, vozim po svome i pokušavam naučiti nešto, hvala bogu da sam naišla na neke normalne ljude koji mi daju savjet i kritiku bez zadrške.

darkangel said...

eh..sad vidim Darijev komentar...
Za potpis za rekla, a za obradu si u pravu, jer originalna slika nije skurena, pa ono..učim polako, mislim da ko i svako pretjeram u ps-u u tom procesu isprobavanja. Mačka gleda ravno u mene, ne znam odkud dojam da gleda u stranu, a namjera mi je bila naglasiti pogled pa sam išla na varijantu mrak-svjetlo. E sad...daj ti meni savjet kaj bi bilo bolje napraviti kad se hoće staviti naglasak samo na njezin pogled?

Dario Grzelj said...

Macka gleda ravno u tebe ali joj glava nije ravno prema tebi.
Jedan od nacina naglasavanja je dubinska ostrina, mala dubinska ostrina. Kompozicijom takodjer naglasavas sto zelis (na ovoj slici imas previse cela npr.)
Obradom u photoshopu mozes puno napraviti ali stvar je u tome da se to ne smije vidjeti kao nesto neprirodno.