vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

5.1.10

MASTER & SERVANT SHEBELJA




Zagreb, 04.01. 2010 - Predsjedništvo HDZ-a započelo je sjednicu u 15 sati, nakon sastanka vrha stranke koji je trajao gotovo šest sati iza zatvorenih vrata, a na kojemu se raspravljalo o jučerašnjem javnom istupu počasnog predsjednika stranke Ive Sanadera i njegove najave o povratku u politiku. Na slici Damir Polančec. foto FaH/ Lana SLIVAR DOMINIĆ/ hk

6 comments:

Ivan Šebelja said...

Nemrem vjerovati. Pa ja sam svako malo u kadru sa nekim političarem.

Ivan Šebelja said...

A sad da vidimo.Tko je veći Hadezeovac?
Šala mala.

Ivan Šebelja said...

I tako ja član nijedne stranke postanem sluga. Oduvjek se trudim biti objektivan sa svojim fotografijama.

dr.OT said...

u svakom slucaju dali smo ti do znanja da te pratimo...
i dokumentiramo...
svaki put kad staviš ručicu u pekmez...
mi ćemo biti tamo...

Walk on, walk on
With hope in your hearts
You'll never walk, alone...

Ivan Šebelja said...

da zgodno je ovo da nikad necu biti sam.

dr.OT said...

pijme, Shebelja, pijme,
naj živi Hrvat,
pijme makar zadnji krat...

http://www.box.net/shared/ckxbh34k8g/1/3309754/25635696