vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

27.12.06

Dvije strane



sve što nam treba, što želimo i volimo može se okrenuti protiv nas. takav je valjda život. dobro nam može pružiti jedino ono što nam, ako ne pazimo, može nauditi..

11 comments:

Marina Ćosić said...

U najmanju ruku...zanimljivo.

Dario Grzelj said...

jel to dobar komentar ili kaj,,?

Marina Ćosić said...

Dobar komentar. Fotke su ti onak.. hem... nisu neka kvaliteta. Mozes ti to i bolje.. al sve tri skupa tvore pricu.. U prve dvije se osjeca nekakav moving i onak.. brijem da je dobro uhvacen trenutak. Uz komentar sve skupa...zanimljivo. Al se ne slazem sa zadnjom recenicom u komentaru.

Dario Grzelj said...

haha,, sad ce ti admin obrisat komentar :) salim se
ja naravno mislim da su slike bolje od "onak" ali nema veze.. naucit ces.
a o zadnjoj recenici razmisli malo bolje..

Marina Ćosić said...

zasto tu nema mog zadnjeg komentara?? pa napisala sam ga!

Dario Grzelj said...

hahaa,,
e, sve je tu,
nije ovo fg !
:)

Marina Ćosić said...

ok... uglavnom...nasmijala sam se na ovo 'naucit ces'... :)

a sto se zadnje recenice tice...

dobro nam može pružiti JEDINO ono...

razmislit cu ja.. al daj ti objasni sta si htio reci..

Dario Grzelj said...

vatra- grije, kuha ali i unistava
voda- napaja, napija ali i potapa
ljubav- daje zivot ali i ubija
zemlja- hrani ali i ruši
...
...
...
kužiš?

Marina Ćosić said...

ovo bi mogla postati filozofska rasprava... koja bi se mogla oduljiti.. a nije mjesto ni vrijeme da se pocinje tako nesto. jedan obican cvijet mi moze uljepsati dan a ne moze mi nista nazao uciniti.. ljubav......

Dario Grzelj said...

uf, mislis da je cvijet toliko nevin,, jedan obica,, aha,, moš mislit

Marina Ćosić said...

aj mi majke ti reci sta si s tim htio rec