vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

27.12.06

Moj grad...negdje na brdovitom Balkanu






Napokon sam uspjela okinut koju...na brzinu, hodajuci...al eto, barem imam slike Brckog..

5 comments:

Dario Grzelj said...

eto, tako. vidiš da možeš. samo daj im malo kontrasta drugi put. oblacno vrijeme je savrseno za fotkat ali treba dignut kontrast. ako (nedajbože) radiš u jpegu onda to možeš i na aparatu,,,

Marina Ćosić said...

pocela sam snimat u raw-u...al majke ti... malo fotki, dugo se skidaju, sporo se ucitavaju, VEEELike su... al jebiga.. danas idem po novi hard. :) p.s. na poslu sam pa mi se ne da tu s tim zezat.. pokusat cu ih doma malo obradit...

Dario Grzelj said...

samo lightroom,,,

Marina Ćosić said...

ne znam ja sta je to... a izgleda da cu morat naucit. Zeljko se vec dugo nudi da ce mi objasnit u zamjenu za kolace...

Dario Grzelj said...

eto,, drž se Željka :)