vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

26.1.07

danas me bilo sram


danas me stvarno bilo sram. i to dvaput. jedva sam presao preko savske! i to u 9 navecer! naime nocas je "noc muzeja". hm. dobra ideja kako dovuc masu ljudi; ali sta je previse, previse je. o parkingu da i ne govorim. koji smo mi jadan narod. samo da je besplatno! neki su muzeji dijelili hranu i cugu ali mnogi nisu ni to trebali jer dovoljno je da je JEBENO BESPLATNO! toooooo! besplatno!!!! nema veze sto su u pitanju muzeji i sto ti isti ljudi koji su se stvarno gurali vise nego da vide papu, nikada ne bi dali tih par kuna da stvarno nesto vide; ali neki drugi dan, kada nije BESPLATNO. jedan se visokopozicionirani djelatnik arheoloskog muzeja cak zabrinuo za statiku zgrade!! hej, za statiku zgrade. onda mozete misliti koliko se tih sktih laznih posjetitelja muzeja skupilo! stvarno me tada bilo sram (i jos imam crvene obraze,.,.)
i onda dodjem doma i vidim novine ispricavam se, vidim 24sata. toni cetinski i ivana banfic se ljube. i? mozda se i vole. i? kog boli kita?!?! mislim, drago mi je da se ljudi vole. da su sretni. dvoje vise sretnih znaci dvoje manje nesretnih. super. ali na naslovnici!?!? dobrih 10 minuta me bilo sram sto imam veze s novinarstvom. onda me proslo. 24 nisu novine. opcenito nema novina kod nas. al 24 su posebno smece_

3 comments:

MajaG said...

ali gle..ako je to jedan od načina promicanja kulture; cijenim..ista fora kao kad su počeli doslovno besplatno dijeliti knjige uz dnevne novine..ipak na neki način utječu na kulturno uzdizanje..ali Dario ruku na srce, da ne radiš ovaj posao, koliko puta na godinu bi završio na baletu ili kazališnoj predstavi??? dakle osoba koja ima pretplatu na Lisinksi ili HNK može mirne duše osuditi tebe jer osuđuješ druge.. a što se tiče 24sata kao media planer te moram informirati da su najprodavanije i najčitanije novine u Hrvatskoj..24sata svakodnevno čita u prosjeku oko milijun Hrvata..(u to ne uključujem još 100.000 primjerka besplatnog popodnevnog izdanja)..ne opravdavam im naslovnicu..(samo prodaju ono što očito Hrvati vole)..nego ti ostavljam još materijala da se zamisliš..ali cijela poanta ove čitabe je: Kad ćeš se prestati čuditi??

Dario Grzelj said...

ajooooj MajoG (ma što god to g značilo) ja samo kroz cijeli ovaj post provlacim misljenje da smo jadan narod. da je ta (po statiku muzeja opasna) navala na besplatan ulaz u muzeje totalno sjebana stvar. ne po muzeje ili kulturu, nego po narod.
što se 24 tiče,,,, ljudi su brijali da je zemlja ravna ploča.. čak si i zapalili (mislim) čovjeka. ispalo je da je on bio u pravu a ne vecina. fakat ne znam otkud ti brojka od milijun hrvata. dobro znaš da je debelo nerealna. ja samo pričam o stvarima koje poznajem. mediji opčenito (na žalost) negativno manipuliraju javnošću. a 24 tu predvodi.

MajaG said...

znaš ti dobro kaj znači G....
hm..i dalje me interesiraju tvoje posjete kulturnih događaja/al da si samostalno otišao a ne zbog posla/..zlato i ti si Hrvat!!! (jel jesi??)..
znaš kak ide; baci kamen ak si bez grijeha...
..inače dio teksta ide: došao sam doma i našao 24sata..pa kaj to radi kod tebe doma!!!!
u drugu ruku ne vidim poveznicu između tebe, Cetinskog i Galileo Galilelija..
i u konačnici mediji manipuliraju koliko im mi i naši mozgovi dozvolimo...