vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

26.1.07

kao mali sam bio mali a sestra je bila malo veca (sada sam ja ipak veci)

hee, slucajno sam nasao ovu sliku. dijac. nekada se puno slikalo na dijapozitive. imam ih dosta po kuci. cak se sjecam i nekih projektora. ne znam tko je ovo slikao. sestra mi je starija 6 godina tako da bi neka racunica bila moguca.. kako nemam skener morao sam presnimiti dijac s olympusom 5050 u supermacro modu. nije lose ispalo. na slici sestra i ja hranimo kornjacu..

1 comment:

Marina Ćosić said...

hehe...mali darac g. ... fooora :)))