vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

25.1.07

izl (moja tamna faza pocinje -..sad!)


izložba "Vlado Kristl- Prije egzila - Radovi od 1943. do 1962,"

4 comments:

MajaG said...

znaš kaj..ne znam kam da gledam na fotki..što je pisac htio reči???

Dario Grzelj said...

pa ovo je samo detalj s jedne izlozbe. meni je fora ona zenska lijevo kak je pogledala.,

MajaG said...

hm...a meni je ok fotka na desno..ali..

Dario Grzelj said...

meni je cijela ok. da nije, drugacije bih kadrirao...