vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

28.2.07

undergraund . . .


dva potpuno nepoznata lika..
"voleo bih majko mila da se ovo samo sneva.."

5 comments:

Marina Ćosić said...

covjeca, uplasi me ova. otvorila je u novom prozoru, i bome me prepade.

ne znam zasto.

Marina Ćosić said...

i sad je ponovo gledam, i opet izaziva ruzne osjecaje u meni.

damn.


fakat mi je vrijeme da idem spavat.

Dario Grzelj said...

zato kaj je to ADMIN!!! glavom i bradom,,
haha
(kak serem)(al ide mi)

Marina Ćosić said...

haha....

uuuu...strah i trepet.

ne brini, kuzim da si to ti...al brijem da si u cudnom stanju na toj fotki.

p.s. ne ide ti. trenutno. :p

Dario Grzelj said...

ma da,, je, to sve je od jucer (prekjucer) sve pet. . .
spavanje,