vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

28.2.07

vrtlog zivota





ovo je pogled s prozora moje sobe. svako jutro pogledam kakvo je vrijeme...i ovisno o tome, nasmijem se ili nastavim corit. uglavnom ovo drugo. sad sam se sjetila filma (znat cete ako ste ga gledali) u kojem je snimljena prazna vrecica nosena vjetrom...i teksta...nesto u smislu "sometimes i feel like there's so much beauty in the world that i can barely stand it". na to me podsjetilo ovo pero dok se lagano micalo na vjetru...ja sve cekala da otpadne, a ono se ostalo drzat za granu...

8 comments:

Dario Grzelj said...

he. da. prica. nista bez price.
"a gde žuriš bato gde?"
polako
nije to bas tako bedara!
malo: calm down!
kaj te pere marina??
nije to bas sve tako bad. odes do kapea,, drmnes 20 travarica,, i zivot je,,, ok nema ni dalje smisla ali bar nisi toga svjesna. vjeruj mi radi!

Marina Ćosić said...

da..i onda ono moje pitanje 'a zasto' i poslije toga 'nikad vise'..

ne, ne...ja ne pijem da zaboravim. jer se ne zaboravlja.

mene nish vise ne pere...sad sam ok raspolozena...

a sta je tebi?

Dario Grzelj said...

ja sam davno zakljucio da se ne pije da se zaboravi
a sta mi je?
hm
dugo
svasta
tko to zna,,
tesko je to definirati...
šljiva,,,

Marina Ćosić said...

da..skuzila sam.

Dario Grzelj said...

kaj??

Marina Ćosić said...

ovo zadnje

sad se vec lagano gubim...sto od umora sto od hladnoce...mislim da cu u krpe..a tebe prepustam tvojim (ne)zbrkanim mislima.

Dario Grzelj said...

,,,,,, a kod mene,,,, kondorov let,, u izvedbi trubaca iz dragaceva,,,, zakon izvedba,, ;)

Marina Ćosić said...

:))

iako sumnjam da je mozes naci, probaj progooglat potrazi za : Outback, Dance the devil away - An Dro Nevez

nije ni slicno trubacima iz dragaceva, al ....