vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

27.2.07

...grad na zrnu soli...

bila ja tako na izlozbi fotokluba tuzla tu u zagrebu...



clap clap marina..fulala wb..zaboravila baterije za flash...nisam ponijela pare za druge...bit ce nesto od tebe..



hrpa ljudi...svi se ljube i pricaju, nista zivo nisam cula (a prikazivali su super dokumentarac o tuzli)... sve bosanci oko mene u centru zagreba...to mi je jedino olaksavalo disanje. prolazi baba pored radijatora i srusi fotku u okviru koja se razbije...a ova ni da je pogledala...boze naroda..



zasto su dirigenti uvijek neki...cudni ljudi? mozda i nisu cudni, al zasto furaju neke cudne zurke? koja ekipa... totalno u svom svijetu, o kojem ja ne znam ama bas nista (koliko li samo jos takvih svjetova ima..)



imali su i pevaljke



fotke ko fotke... bilo je svakakvih. jedna mi se posebno svidjela pod nazivom MERDZO...ostatak..stajaznam...dosta lose obradjenih. ali svakako podrzavam tu razmjenu informacija na nacionalnoj razini, pohvaljujem ideju..cija god da jest... i ja sam odlucila posjetiti tuzlu uskoro...nakon dugo godina i prvi put poslije rata..

4 comments:

Dario Grzelj said...

e jebala te bosna! ma salim se. nisam ja bas takav. samo da nisi slovenka!! a ima i dobrih repera iz tih tvojih krajeva.
"frenkie dk - za fotica" pise mi na jednom cd-u... ;)

Marina Ćosić said...

grrf.

Dario Grzelj said...

kaj sad???
jel jesam prostak?!
a ovaj put nisam cak ni to bio!

Marina Ćosić said...

nish.