vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

27.2.07

St Patrick's Day


Evo vako... dragi moji... kao sto vec vjerojatno znate, a za slucaj da ne znate, 17.3. je dan svetog Patricka - koji je zastitnik i glavni simbol Irske drage mi zemlje te njihov nacionalni praznik, pa ce se i kod nas, vec ne znam koju godinu za redom, taj svetac proslaviti na toj zemlji svojstven nacin (a jesam slozila ovu recenicu...).Uz puno plesa, muzike i piva. Na Zrinjevcu ce u subotu, dakle 17.3. od 16h do navecer biti prigodan program... svirat ce nekoliko hrvatskih irskih bendova, nastupit ce nekoliko neafirmiranih step plesacica iz hrvatske (jedna mala petnaestogodisnjakinja iz pule i jedna cura iz splita), jedan Irac ce pjevati neke tradicionalne irish pjesme, a moci cete vidjeti i nas, Irish Maidene, kao prvu hrvatsku irsku plesnu skupinu... :)) (Ja nisam sigurna hocu li plesati ili fotkati i prepustiti svoje zalsuzeno mjesto nekom od novijih clanova i nadobudnih mladih nada)... Uglavnom, bit ce sigurno prilicno veselo... jer kako bi to drugacije moglo biti uz Guiness i irsku tradicionalnu mjuzu... Moci cete i vi zaplesati, mi cemo vam pomoci... a imat cete i svasta za fotkat u slucaju da, eto, niste bas ludi za tancanjem.. Eto, nas ce sigurno biti jako puno... a nadam se da ce nam se barem neki od vas pridruziti... :)) Ocekujem vas!



FOTO:Iz moje arhive

1 comment:

Željko Hrsan said...

Ej, moš mi javit kad stigne jer uskoro ću zaboraviti da ne idem u grob :)))
Hoću na zrinjevac :)