vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

27.2.07

kakav bezvezan dan

Mislim da sam dosla do jedne tocke kad ce se stvari lagano poceti mijenjati...

8 comments:

Željko Hrsan said...

Ja nista ne kuzim, sta kakav bezvezan dan? pa van je lijepo vrijeme za fotkat :D :D :D a moze biti ljubav hahahaha

P.S. Dario me molio da idemo na rakiju :D :D a ja ne pijem kavu! I ne pušim! haha

Pozdrav

Dario Grzelj said...

kaj ti je? bas je lijep dan!

Marina Ćosić said...

ma bio je lijep dan..al moje raspolozenje je neko uvelo.

zeljac, sta si prestao pusit? :))

ja sam prosli tjedan zapalila zadnju... i necu na glas rec da mi je to zadnja u zivotu jer poznavajuci sebe svasta se moze dogodit... al voljela bi da bude tako... s obzirom da sam bila sezonski pusac, moglo bi se lako ostvarit.. :)

p.s. bas sam dobar kolac napravila.. :))

Marina Ćosić said...

p.p.s. zapravo uopce nije nesto. (kolac.) :(

Dario Grzelj said...

ma jebes dan. neki je bolji, neki losiji. ja sam imao groznih dana (ima dokumentirano na blogu ;))
a Željko je fakat prestao pusit i ne pije kavu i rakiju. (pa kakav je to muskarac!?) šalim se. to je super.. a mene i dalje drzi mladost.. pijem, pusim,, i gluposti radim_ _
balkane moj..
najgore je to sto nije problem ni u alkoholu ni u cigaretama (ili cemu vec ;)) nego u nama i u zloupotrebi tih stvari,, cc

Marina Ćosić said...

drzi te mladost? hahaha ;) :p

vish nisam znala za zeljca.. clap clap :)) (sto manje ljudi oko mene pusi, manja je mogucnost da cu u nekom trenutku nekoga zicat pljugu. zato ljudi, prestanite pusit.. :)))


p.s. sta je zloupotreba? upotreba necega ilegalnog ili necega legalnog a nezdravog?
da...stvar je u nama... pokusavam naci kljuc kako se rijesiti svega nepotrebnog u zivotu.. :) previse misli, energije, vremena ode na toliko bespotrebnih stvari... na zivcanost, brzinu, ljutnju, hranu, depresije, nikotin alkohol i kavu..

(izgleda da je nastupila jos jedna od mojih mnogobrojnih faza... srecom, nisu jos svi skuzili).

Dario Grzelj said...

hah, zloupotreba je neprimjerena upotreba necega. dakle nijedno od onoga sto si navela (bona)
nepotrene stvari su one koje ne znas koristiti. ne okrivljuj njih nego sebe!
sto se tice tvoje faze,,, nitko nije skuzio ,, osim cijelog svijeta (ovo je internet, jebote!!!)

Marina Ćosić said...

lol..

bona...ccc..

prvo, neprimjerena nije prava rijec, al se ne mogu sjetit prave.

drugo, okrivljujem drustvo koje ih namece.

i trece, brijem da nitko kog znam ne posjecuje ovaj blog (iako sam sirila tvoj dobar glas okolo)...osim zeljka, tebe i maje.. a koliko vas poznajem, procijeni sam.