vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

27.2.07

Sraka


Orijentacijska fasnicka trka za klince u Samoboru







Doduse, s malim zakasnjenjem...skroz sam zaboravila da sam fotkala tamo

3 comments:

Dario Grzelj said...

haha. slatko. kaj prava orijentacijska ili,,,
malo previse boje i svjetla, za moj ukus.
danas sam bas slusao prijatelja koji je na rubu da odjebe boju,,, zanimljivo

Marina Ćosić said...

prava mini orijentacijska.

cijeli dan je bio presaren pa su morale i fotke takve bit... klincima je bilo super. ja sam se smrzavala.

na rubu da odjebe boju? (??)

Dario Grzelj said...

ma super
a da, boja,, to ti sve dodje s iskustvom,, ;)