vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

14.2.07

more i galebovi (my ass!!!)

svim bivšima, sadašnijima (moš mislit) i budućima ,.,.,. želim,, ipak nešto više (puno više) od jednog jedinog jebenog dana u godini!
_mrzim valentinovo_ (barem ove, 2007, godine)

6 comments:

Marina Ćosić said...

Nije te valjda netko nekad u zivotu razocarao...?? Eee Grzelj... sta mislis o cemu ce curke i decki ovaj vikend pricati u lejk sitiju, akvarijusu i kali...? Tko je kakav parfem dobio, prsten, veceru i shevu...

Mrziti odredjeni DAN u godini je besmisleno.. smisleno bi bilo odupirati se laznom sjaju u izlozima, crvenom marketingu i komercijalizmu..


Ja, eto, stjecajem cudnih zivotnih okolnosti, imam srecu da svaki dan dobijem nesto lijepo ili ruzno, sto me tjera na razmisljanje i sto me cini covjekom.. svadjamo se, rjeckamo, mirimo, smijemo, zajebavamo... i zahvalna sam na tome..svaki dan. Nista opipljivo, nista materijalno... al neprocjenjivo..


E pa, SRETNO VAM VALENTINOVO SVIMA!! (Sto god to danas znacilo..)

Dario Grzelj said...

cijeli zivot je hrpa slucajnosti
najgore je sto ih sami stvaramo (ili je to najbolje?)
svejedno ne volim valentinovo

Marina Ćosić said...

Sami ih stvaramo??

Sta je uopce slucajnost? Dogadjaj s vrlo malom mogucnoscu da se zbilja dogodi..

Ne znam... nekad vjerujem u slucajnosti....bas zato sto su skoro nemoguce pa me iznenade i ostavljaju dojam veceg znacaja... a nekad vjerujem da negdje u svemiru postoji mapa po cijim se linijama krecemo...

Al ko da je bitno...ionako sam samo kap u moru... :)

Dario Grzelj said...

nisam bas raspolozen danas

tek sam danas skuzio da radi chat na forumu!

Marina Ćosić said...

a daaaj... kai se bediras... bezveze. a vani sunce sja..

ja nisam ni vidjela da postoji chat

Dario Grzelj said...

je i kaj onda. jebeno je valentinovo, bole me sinusi pa se ne smijem vozit na biciklu..
ima chat. na dnu prve stranice foruma. i radi cak! haha