vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

14.2.07

oped novi look?

...a daj.. kakav ti je to novi forum? bas mi je ona mrtvacka bila dobra..

8 comments:

Dario Grzelj said...

haha,, ma isao sam vidjet kaj ima pa sam skuzio da se jos zove ovonijefotogalerija,, pa sam jos malo prckao,, i eto ga. meni se svidja. slaze mi se s mac-om :)

Marina Ćosić said...

..da... to sam i mislila.. ove jabucice... ccc... Meni je nakon crne nekako... bljutavo? :)

Marina Ćosić said...

i daj vise stavi link na povratak na sajt...

Dario Grzelj said...

evo sad se mozes prijaviti na forum
a sto se tice linka,,, moram pitati nekog pametnijeg jer ja to ne mogu nac, jebiga.

Marina Ćosić said...

pa evo, pitaj... ;)

Dario Grzelj said...

pa nemres mi ovak objasnit. kad ne vidis kaj ja vidim..

Marina Ćosić said...

jesi probao bilo gdje ubacit link... u obliku -a href-... Jedino mi to pada na pamet..

Dario Grzelj said...

ajde na chat