vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

26.2.07

Obrada

Na sljemenu svugdje ima magle, pa tesko je slikati medvedgrad. Onda sam koristio Ps :))

7 comments:

Dario Grzelj said...

slikao si s fotošopom?! uau!! to moram probat ;)
dokazao si da ps opravdava svoju visoku cijenu. svejedno ostaje cinjenica da slici ne mozes nista dodati cega nema. i dalje je bolje imati dobar original, ako moze. tu dolazimo do problema s objektivima. neki su ostriji neki manje ostri, neki su kontrastniji a neki manje kontrastni. nikakvim programom nije moguce nadomjestiti dobar objektiv..

Marina Ćosić said...

a ouu... zeljko, majstor.

ne znam zasto me ova fotka podsjeca na sarajevo... jedva cekam kad cu tamo opet.


a na tom medvedgradu nikad nisam bila!!

Dario Grzelj said...

haha, na "tom" medvedgradu :D

Željko Hrsan said...

:)))) juce sam bio na slemenu a tamo je mrtvo i nema nista. Nemogu na toranj tv jer zatvoreno. Sam sa autom iz sljeme prema medvedgradu. I ovo sam slikao. Marina zasto nisi s nama? Nemam tvoj broj mobitel :)))

Marina Ćosić said...

kako nemas moj broj???

imas mail ako nista drugo sunce ti zarko...

al nemam bas vremena za sljeme. imam jedino za kavu ako si za. na jarunu. :) to mi je blizu.

ajd javi se ako ces moc ovaj tjedan popodne..

Željko Hrsan said...

Nigdje sam izgubio, samo mi javiti kad stignes na jarun

Marina Ćosić said...

Ok. mozda u srijedu.. nemam faks tak. ako bude lijepo vrijeme.