vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

26.2.07

Popis imenika

Admine
Zelim da ti staviti na popisu imenika ili nick da smo na bogu ili nismo. Stalno te nema kad sam tu. Kako ti i marina tocno komentirati istovremeno. Ne kuzim.

22 comments:

Marina Ćosić said...

jel ima neka fora s ovim popisom sa strane? micu se imena, kao..tko kojim redoslijedom dolazi ili tako nesto...

al ima zeljko pravo, bilo bi dobro da pise tko je online..

i bilo bi dobro da negdje pise gdje su ostavljeni zadnji komentari.. komunikacija bi bila olaksana.. da ne moras stalno gledat jel pise negdje nesto novo...

Željko Hrsan said...

Marina
tako je, na blogu je tesko otvoriti jer je spor net. Zivcira me stalno ponavlja na netu i moram kopati stalno jeli ima novo ili ne.
Dosta mi je muka ..... :)

Dario Grzelj said...

e sad me jebete,, slazem se da bi bilo fora da pise tko je online.
dalje. na forumu ima tko je online pa dok ne nadjem kako se to stavlja na blog mozemo pokusati preko foruma na kojem btw ima i chat (isprobano radi!)
ovo s komentarima,, meni na mail dolazi svaki novi tako da nemam s tim problema

Marina Ćosić said...

dough.

onda daj i nama ovlasti admina da i mi dobivamo sve nove komentare na mail.

:p

Dario Grzelj said...

:p
taman posla

probaj u setinzima to naci,, ne znam jel ima
a ja cu sa svoje strane probat naci sve da vam olaksam zivot,,

Marina Ćosić said...

hahahahaha

ajde olaksaj nam zivot!!

zeljko, dizemo pobunu!

dario skrati nam muke!!

Dario Grzelj said...

a gledaj. ovo je NAS blog ali ipak sam ja administrator. bilo bi malo kaoticno kada bismo svi bili admini..

Željko Hrsan said...

Marina :))))))))))))))9

Admin posalji mi automatsko salji na zeljko.hrsan@konzum.hr jer kod mene u firmi ima outlook koji javlja prozorzic novu poruku a ne moram ponavljati kopa na webmailu. to me zivcira :))))

Marina Ćosić said...

bas bi bilo super..

:))

Željko Hrsan said...

Admin ce supati kosu :)))

Marina Ćosić said...

hehehe...eto, krenulo je, krenulo...

mi kao tvoji (skoro pa jedini aktivni) clanovi zahtjevamo vece ovlasti kako bi nam boravak na ovim stranicama bio sto lagodniji pored svih nedaca koje nas pogadjaju u svkaodnevnom zivotu.

ovo bi trebalo biti mjesto gdje cemo se s gustom prepustiti uzivanciji gledanja vrhunskih fotografija, pa shodno tome trazimo da se ispune nasi zahtjevi.

(bwuahaha)

zeljko, podrzavas me? :)

Željko Hrsan said...

Marina!
Podržavam te :)))))
javascript:void(0)
Publish Your Comment

Željko Hrsan said...

Nisam programirao :))))) odkud taj java :))))

Dario Grzelj said...

sad sam pak nesto zeznuo,,,,,
ispravit cu
ovako, probao sam dodati vase mail adrese tamo gdje sam upisao svoju da mi salje svaki novi komentar ali ne ide. kaze da mail smije imati samo jedan @
dalje, ne mogu nigdje naci za stavit online status. evo vam mali zadatak. probajte googlat i naci to. sigurno se netko toga vec sjetio.
popis clanova se vrti kod svakog rifrša i NEMA VEZE s tim tko je online a tko nije

Marina Ćosić said...

evo vam mali zadatak...

jebate, ni na faksu mi ne daju domacu zadacu.


(domaca zadaca - koji glup izraz)

Al ajd, naci cemo nesto.

Željko Hrsan said...

Marina :)))))))))))))))))))))

Dario Grzelj said...

mislim da sam nesto nasao!!
mogu vam (tko hoce) forwardirat mailove koji meni dolaze s bloggera a kako meni dolazi mail za svaki novi komentar onda bi to moglo raditi :)
samo mi posaljite mail adrese na koje hocete da vam saljem.
kako sam pametan...

Marina Ćosić said...

jao...vunderkind.

ja mislila nasao neku skriptu na netu koju ce ubaciti u kod.


meni mozes na marina.cosic@gmail.com dok ja ne smislim bolje rjesenje.

:)

Dario Grzelj said...

pa dobro,, stavit cu vas. a ono sto sam ja nasao je http://www.onlinestatus.org/
ali nije to to,,,,

Dario Grzelj said...

pa dobro,, stavit cu vas. a ono sto sam ja nasao je http://www.onlinestatus.org/
ali nije to to,,,,

Marina Ćosić said...

skuzili smo i prvi put ;)

Dario Grzelj said...

pa dobro,, stavit cu vas. a ono sto sam ja nasao je http://www.onlinestatus.org/
ali nije to to,,,,