vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

1.3.07

/ne mogu spavat pa kopam po arhivi,,,/

pogled s Medvedgrada

požar na Jakuševcu

Papa na Trsatu

bivši premijer i ja (nagradno pitanje:tko nas je slikao?)

nekakvo navijacko slavlje na Trgu

Luna

onaj isti avion (predsjednički)

Papa u Banja Luci

zarazna

Petrokemija u Kutini..


i opet onaj avion

11 comments:

Marina Ćosić said...

aaa oouu.. napokon!

zakon... :)


trebat ce mi vremena sad da ih sve dobro promotrim.


luna je definitivno najjaca.

Dario Grzelj said...

sta napokon?

Marina Ćosić said...

fotke.

zanimljive.

Dario Grzelj said...

aha
thnx
sve su stare

Željko Hrsan said...

stara vremena :D :D

Dario Grzelj said...

haha,, skupi se fotki s godinama.

Marina Ćosić said...

da..bas gledam.. lijepo je rezimirati nakon nekog vremena gdje si bio i sta si radio... i kako si zanimljiv zivot imao..a cudno je sto ti taj cijeli zivot stane u par gb harda.. :)


jooj..imam pitanje za forum... (necu pitat ovdje, da se tamo malo popunjava prostor..)

Dario Grzelj said...

pa dobro nije bas "par giga harda" ?!

Marina Ćosić said...

skoro.

Marina Ćosić said...

Aj da ne bi bilo da pricamo samo gluposti i filozofiramo ovdje...

Moje strucno misljenje bilo bi...

Prva fotka Zagreba... totalno me podsjeca kako Zagreb jos ima u sebi onog socijalistickog duha, barem sto se gradjevina tice (podsjeca me na Bratislavu, koja je po svakom pitanju losija od Zagreba)...koliko god se mi trudili ici ka Europi, Balkan je nas bio i ostat ce... Vise mi vucemo na istok.. Uglavnom, nema nista carobno u fotki... Da nema te katedrale, grad bi bio prilicno neprepoznatljiv... Podsjeca na neki kadar 'Boljeg zivota'..

Račan i ti... krasni ste. Tko vas je slikao...Budisa? Predsjednik? Pilot? Cekaj, sta dobije kao nagradu onaj koji pogodi? (da znam isplati li se)..

Navijacica...zakon fotka. Mislim, grozna je....al super prikazuje atmosferu i psihofizicko stanje 'navijacice'...iako mislim da je ona dosla tamo iz sasvih drugih razloga...a nimalo zbog sporta. O jade moj... (Ne kuzim, jel ova druga to njoj namjerno nategnula majicu??).. Odlicna dokumentarno navijacka fotka. Samo imam osjecaj da gledam nekulturu zapada, a ne Balkan..al opet, blizimo se europi. Ocito.

Luna. Vec sam rekla. Najjaca. Ovo mi je savrsena fotka... i najbolja njezina koju sam vidjela. Mogu je tocno zamislit i odraslu u ovoj pozi... Nema onu zaigranost i nevinost djeteta...djeluje odraslo, ozbiljno i zrelo.. sto nije svojstveno djeci. I ovo sunce koje se skriva iza njezinih ledja...mislim da pridonosti tom dojmu... Skriva sunce iza svojih ledja... fora..  Najbolja.

Papa... ona s ljudima koji hodaju sa strane... ko iz niskobudzetnih americkih filmova... ovi sa strane podsjecaju na tjelohranitelje ko fol s pravim pistoljima i suncanim naocalama, i gledaju trebe okolo i nikad nista ne obave kako treba.. Sta ja znam... nista posebno. Al lijepo je vidjet gdje si bio i sta si radio...

Zarazna... nesto mi fali da bi bila fotka sa zarazne. Ovako moze bit bilo koji dio bolnice. Fali mi neka dramaticnost. Bez naslova ne govori dovoljno sama za sebe.

Avion...svi imamo manje ili vise takve fotke... Opet, lijepo vidjeti gdje si bio i sta si radio i nista vise...

Marina Ćosić said...

hem... sve je gledam.

Fotka s bebacem mi je odlicna...

Nije sto je Luna... al uglavnom uvijek stavis super slike s njom.

Na poslu sam je stavila na desktop za iducih par dana... :)


Nenadjebiva...kako sam negdje cula da kazu..