vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

1.3.07

Vrijeme za čokoladice

Možda Marina voli čokoladice :D :D

Jako su zaljubljeni ali ko? :))



Marina profesionalka :)


Šetnja...


Šetnja ...


Briga oko fotića...

7 comments:

Marina Ćosić said...

sta si to radio s njima? cudne su mi.

mekane. i razvodnjene.

ona s labudovima izgleda ko da je iz foto albuma s vjencanja mojih roditelja... tocno taj stimung...hehehe.. :))

Bas jedno ugodno druzenje... jos da se admin htio druziti malo na svjezem zraku, al eto...

Marina Ćosić said...

e ova zadnja ti je super. :)

bas mi se svidja.

Dario Grzelj said...

primir'se!
jA, se nisam htio druziti??!!
(zaniljiva izjava)
željko jednostavno ima drugaciji pristup. i to je super!

Željko Hrsan said...

Marina! Meni je drago sto ti se svidja :)

Dario! Ja jednostavno? Ma nisam, svasta sam bez veze mislio kao voda u glavi :))))

Lijepo smo druzili sa prvim rakijama :)) Bas smo dobri. :))

Marina Ćosić said...

Nemoj mi stavljati rijeci u usta. rekla sam 'Druziti na svjezem zraku!' sto ima sasvim drugo znacenje.


Da, Zeljko, bas smo dobri.... jednom prilikom morat cemo se pravo zarakijat.. :)

Dario Grzelj said...

željko cijelu pricu napravi,,,

Marina Ćosić said...

ego progovara... fakat mi je super ova zadnja slika zeljko.

to mi je...treca najbolja slika mene. Tj, ne, druga najbolja slika mene IKAD.

Kosa mi je...crvena!! Zakon. Fakat sam dugo htjela imat crvenu kosu, i sad tek vidim kako zapravo izgleda..

Super Zeljko...pravi si :))