vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

27.4.07

SNIMIO SAM NLO!!!!!

ma naravno da nisam. zelim vas podsjetiti na izbor fotke mjeseca! molim lijepo 3 minute vase koncentracije i glas za neku od lijevo predlozenih /kraj mjeseca nam se opasno blizi/
HVALA

3 comments:

Marina Ćosić said...

Evo mojih prijedloga... fotka bez naslova, autora Daria Grzelja... Loo u pokretu... Jos neke koje sam mislila kandidirati za fotku mjeseca su vec u izboru (Majina Hidden thought), pa evo ja predlazem jos i ovu.

Mozemo li dati glas za vise fotki?

Anonymous said...

Ola..iz nekog glupog razloga ne mogu se logirati na blog..ali glasam za D.G 'Gledam'..ujedno dobra mi je od Marine na Kupi (druga)..
svima želim lijep i dug produženi vikend
MajaG.

Marina Ćosić said...

Evo da sve bude legalno, predlazem ovdje jos i sliku Josipe Lisac od D.G.