vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

1.5.07

Okučani 2007





svaki me put iznova oduševi mir koji doživim u manjim sredinama. toliko drugačiji mir od onoga nedostižnog u gradu..
/godišnjica akcije "Bljesak", slikao sam neke glavonje../

p.s. jedna zanimljivost - iako svi ljudi izgledaju slicno, fizicki suhi i obuceni u trenirke ili stare sakoe ili demode majice, postoji jedna zanimljiva podjela: bez obzira sto svi izgledaju kao da od jutra do mraka ispijaju pivo, neki piju kavu i gazirani sok a drugi pivo. otprilike 50:50.

p.s.2 navodno u ovom gradu nema janjetine,, valjda su zato svi "glavonje" vec otisli,,

p.s.3 upravo prodjose trojica u trenirkama (mozda (kad bolje razmislim) svi briju na zdrav zivot i rekreaciju?)

p.s.4 odnos 50:50 polako se mijenja . . . (na bolje, naravno)

3 comments:

Marin Leko said...

"p.s.3 upravo prodjose trojica u trenirkama (mozda (kad bolje razmislim) svi briju na zdrav zivot i rekreaciju?)"

nisam siguran za ove u okučanima, ali znam da svi bosanci u nekad slavonskom brodu uvijek nose trenirke, bez da to ima veze sa zdravim životim i rekreacijom...

Marina Ćosić said...

ajde napokon zanimljiv post... :)

druga fotka ti je jebena...

prva mi se ne svidja..mogao si to i bolje..

a treca... iako mi se svidja, jos razmisljam o njoj..

Dario Grzelj said...

marine, ne znam ali zvuci zaniljivo :)
marina, ja kada posaljem dvije, tri ili vise fotki onda one cine pricu i ne mozes ih gledati pojedinacno :) dakle,, prva je "ono sto se sluzbeno dogadjalo", druga je "ono sto se uistinu dogadjalo" a treca je .. hm, grad, drzava, grad :) mi hrvati.. treca je meni najzanimljivija u smislu intimne diskusije; tko smo i sto smo i odakle potjecemo ali i kamo idemo,,
da pojednostavim, meni je fotografski prva najbolja, druga komicna a treca klasicna..