vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

1.5.07

u narkoleglu





evo prve iz serije fotki koje slijede sa danasnjeg fotkanja moje drage prijateljice Mande... :) ja super zadovoljna fotkama (s obzirom da nekako nisam imala ideju sta i kako)... jos cu vas gnjavit s istima iz ove serije... :) joj, bas sam hepi... Ova prva mi je jebena i u cb verziji... sto uskoro slijedi... Mande, jos jednom fala sto si me trpila... :) al bar smo se provele..

2 comments:

Dario Grzelj said...

ovdje ocito nije rijec o dokumentarnoj, eksperimentalnoj ili buntovnickoj (bilo koje vrste) fotografiji nego o onoj koja postoji sama radi sebe ili da bi nesto prodala (op.a. fuj) pa ce moj komentar biti unutar zadanih okvira.
dakle, postoje neka pravila,, koja je naravno supergubacool krsiti ALI nije bas siguran uspjeh,,, pa tako na prvoj slici rezes ruku u zglobu. to se ne radi! druga mi se svidja. rezala si glavu i stopalo. svidja mi se ali mi nesto fali .. kad se vec ne vidi kamo gleda, onda si trebala jos radikalnije odrezat desnu stranu. treca mi ima dvije prejake tocke interesa: djevojku i ta neka metalna vrata, dakle sukob dvije jake tocke interesa. a cetvrta mi je . . jednostavno preuska.. volio bih vidjeti sve okolo,, totalni ambijent,,, tada bi profil (kojem u svakom slucaju nesto fali (druga polovica)) dosao na svoje, upotpunjen kontekstom..
nemoj me krivo shvatiti. ovo je vrlo dobro ali malo fali da (naravno u okvirima fotografije kojoj pripada) bude jos bolje.

MajaG said...

hm..za početak mi naslov uopće ne paše uz fotke..radila si čudne cropove..i nekako mi fali ili priča ili emocija..nešto..
možeš puno puno bolje!!
:)