vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

7.7.07

fotka mjeseca srpnja

ovo je prostor za predlaganje, diskusiju i glasanje (i nista vise, dr.OT!!!)

11 comments:

dr.OT said...

[/diskusija]:

koji je povod ove nove izmisljotine zvane 'najkomentiranija' fotka mj. ?
i kak ce se to racunat ?
prema broju komentsa, broju znakova, suvislosti komentsa or what ?

whatever/ to si izmislio samo zato kaj sam ti reko da tu fotku ne zelim gledat cijeli sljedeci mjesec na main pejdzu/ slijedi tzv. pinch osveta
:)-

razmisljanje- a mozda i zato jerbo vec drugi mjesec ni jedna tvoja nije fm ? hehehe, koji shaner :)

btw- obzirom na tempo kojim se puni bocna strana, mozda je vrijeme da se posjeti AdSense i zaradi koja para na oglasima :)-
jos malo pa ces izbaciti i 'nije' iz naslova, hehehehe, prd prd

Marin Leko said...

e ja želim ovu fotku gledati još bar mjesec dana; a nakon toga ću se raspitati koliko košta da stoji za stalno:)))

dr.OT said...

slab si mi ti neki politicar, trebao si vise taktizirati, sad si otvorio bespotreban sukob :)
tjeras me da otvorim diskusiju na gej fotkama tak da dodje do adekvatne zamjene next month...
obzirom da se i anonimusi broje- lako cemo napucat dovoljno komentsa...
i jopet si ti u odredjenoj prednosti- jer ti znas da ja ono ne zelim gledati, dok ja ne znam kakav si ti glede prajdera :)-


samo steta kaj su mu ove gej fotke koje je stavio frula...bit ce da mu je to svojevrsno everyday okruzenje pa se nije nicime posebno fascinirao :)-
bas me cudi da nije stavio onog cute goluzdravog deckica u crvenim gacama i zutim slapama jerbo ga je, da se uocit na fotkama, s osobitom paznjom pratio u stopu
hmmm
cini se na poslijetku da i nije nes osobito neobicno da ljevicarima bolje ide slikavanje crnih sulja,
hehehehe, prd, kenj, itd...

dr.OT said...

evo i sluzbeno:
'predlozio bi pride curu sa sot/rainbow zastavom za fm'

Dario Grzelj said...

ljudi, sve osim drotovog prijedloga nije za ovaj post. postoji forum (link u lijevom stupcu). drot, rado cu ti odgovoriti na pitanje oko najkomentiranije fotke.

Dario Grzelj said...

ja predlazem south_drot (istrazivanje patuljaka) za fm.jako mi je smijesna ta slika.

Marina Ćosić said...

predlazem eto majinu fotku joyful.

dr.OT said...

39 stupnjeva - djevojcica, jezik, sladoled i homemade torbak sa srcekom

Marina Ćosić said...

ja se ne mogu odlucit izmedju MajaG, Dario Grzelj i dr.OT.

ne znam. valjda sam neodlucna.

ma mozda i nisam.

Marina Ćosić said...

moj izbor Dario Grzelj i fotka curke s prajda. ipak.

Marin Leko said...

ja za foku mjeseca predlažem lizalicu ivana šebelje - jebiga - jezik je jezik!!!