vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

7.7.07

ZG Pride 2007

znam da cu, vjerojatno izazvati razne komentare ali meni je bilo bas ok ;)



e za ovo fakat nemam pametnog komentara. prestrasno! sprijecen napad molotovljevim koktelima na Pride povorku na Trgu,.,. (Harmica, pripremljeni, zapaljeni m. kokteli)

2 comments:

dr.OT said...

jel to samo perspektiva ili ovo djevojce uistinu ima blago zbildanu rucicu ?
inace, obzirom da njene oci govore da ste uspostavili vise nego tek casual reporterski kontakt ne mogu odolit a da ne pitam:
poznas ju/ga ili samo ocijukate ?
ehehehehe

i kaj ovaj veliki njofra sa cekerima donosi te koktele na mjesto zlocina, odnosi, or what ?
...ili je taj dvojac na fotki tek zaljubljeni par prajdera u prolazu ?
pojasni malo :)-

btw- ako bi se moglo, predlozio bi pride curu sa sot/rainbow zastavom za fm.

Marina Ćosić said...

boze, sto volim njegove svima razumljive komentare.

meni je bilo super... cak sam se na mahove osjecala ko dio pride-a, a ne fotic na duznosti...

ova ga teta izgleda mjerka... haman se ne moze odlucit bil' 'ovo' il 'ono'. meni su zapali za oko neki deckici... pa se onda sjetim gdje sam... jebiga. taka nafaka.

da...dobra je ova s curkom... samo ne razumijem zasto si stavio te dvije fotke zajedno. svaka je prica za sebe.

/odoh ja na jarun u ovo divno predvecerje.../ /nekako mi je nezanimljiv blog lately./