vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

13.8.07

fotka mjeseca kolovoza

ovo je prostor za predlaganje, diskusiju i glasanje

7 comments:

admin said...

predlazem marinin "here comes the rain"

Dario Grzelj said...

majina "sisters", totalno mi je dobra

Dario Grzelj said...

predlazem i zeljkovu "neveru"
skroz atmosfericno, zanimljivo ljubicasto nebo.. malo mi smetaju ona dva plutajuca elementa ali jbg,,

MajaG said...

glasić dam za Dario_ Lu

http://bp1.blogger.com/_bqJMZpqtc88/RtAU5RUC5UI/AAAAAAAAArM/x42juX0m-IU/s1600-h/a12_loo-06.jpg

Ivan Šebelja said...

Glasam za Majinu fotku

Marina Ćosić said...

eh... iako mi je darijeva fotka lune jedna od boljih, odusevila me i ne ostavljava me ravnodusnom, ali dosad sam je vec hvalila.. pa glasam za majinu fotku Sisters koja je u ovom slucaju izvan konkurencije.

Dario Grzelj said...

evo, dajem svoj glas...
ovaj je mjesec konkurencija bila vrlo dobra, na zalost ponovo premalo glasova.. dosta razlicite fotke, tezak izbor. na zaost ne mogu se oteti dojmu da su sve slike (i moje) vrlo kliseizirane. dvoumio sam se (i jos se dvoumim) izmedju marininog kisnog djecaka i majinih sestara.
glasam za marininu sliku. sastavljena je od tri vrlo jake fotografije, dovoljno jake da bi svaka mogla stajati samostalno. zajedno cine komadic (a fotogrfija je upravo to) vremena i prostora, situaciju koju smo toliko mnogo puta prosli. kadrovi koji naglasavaju upravo ono sto pricaju fotografije slozeni u cjelinu.