vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

13.8.07

riječ adminova

evo ljudi, da ne kazem "dragi moji", na pocetku se ispricavam zbog malog kasnjenja s postavljanjem fotke mjeseca i najkomentiranije fotke. jebiga, bio sam na moru. od hrpe prijedloga i poludiskusija ispalo je da samo dvije imaju po dva glasa pa su tako te dvije postale fotke mjeseca. ponoviti cu: predloziti neku fotku ne znaci i glasati za istu tako da bih vas (ponovo) zamolio da pred kraj mjeseca malo bacite pogled na predlozene fotke i nedvosmisleno date glas jednoj od njih.
sto se tice ostrijih tonova i obostranog vrijedjanja kroz komentare, moram reci da cu tolerirati svaki oblik komunikacije sve do trenutka dok se netko od uvrijedjenih ne pozali. osobno mi nije bilo drago citati neke od komentara.
bilo je takodjer i upita o nagradnoj igri. za sada (ljeto) jos ne znam nista. vidjeti cemo na jesen.

i to je to dragi moji (ipak sam napisao)
zabavljajmo se i dalje
admin

4 comments:

Marin Leko said...

osjetih se prozvanim, pa - što god da sam rekao, nisam se kao neki, prijetio uporabom fizičke sile, nego sam na isto, u svom slavonskom duhu, pozvao na pivu:)

dr.OT said...

sto se tice ostrijih tonova i obostranog vrijedjanja kroz komentare
a moram rec da nisam vise ni ocekivao, kad imas stelu, i kad ti jos nekakav kum- e onda si mozes dopustiti i 'malo' vise :)
posljedica nema, pa who gives a shit... pa jednom, pa jos jednom, pa na kraju otvoris i specijalne ventile :)
zapravo ti i nije briga za sliku koju ostavljas sve dok imas teren di mozes srati...i srati...i srati...i nije te briga oces li bilo cime nekoga uvrijediti, bitno ti je samo da, pogadjate ?, mozes srati...

admine, nije ti lako u toj kozi i
zato je najbolje sve isfurati kao nekakvu kolektivnu krivicu i pomesti sa par rijeci stvar pod tepih...

ono, lik je u najmanju ruku 'bolestan', i to je manje vise svima poznato, al postoje neke stvari zbog kojih se to tolerira... nije vazno koje su... mozda nesto kao - tolerirajmo razlicitosti...
takvo nam je cijelo drustvo... manje vise... bolesno... naravno, ne cudim se... ak ti je mecena visoko pozicioniran, nema strahova...
blah, ja to vise ne jebem, nakon zutog odma vadim crveni... ak se ne mislis razgovarat onak kak bi to cinio sa svojim bratom/roditeljima/zenom onda smrdis i zato odjebi...sto dalje

moram reci da cu tolerirati svaki oblik komunikacije sve do trenutka dok se netko od uvrijedjenih ne pozali
i sto ces onda ?

cujes, ti si gazda/admin/stogod... ti u svojoj kuci toleriras kaj ti pase... nemas se kaj kome opravdavat/ispricavat/nestotrece zbog toga... al daleko od toga da to nije slika i tebe samoga...
al dobro, i nema neke sire publike, pa ni mozebitna steta nije velika... ako te opce briga za to :)

pa - što god da sam rekao, nisam se kao neki, prijetio uporabom fizičke sile, nego sam na isto, u svom slavonskom duhu, pozvao na pivu:)
da, da sad se jos rasplaci ovdje i napravi od sebe mucenika... ako vec znas prelaziti granice, onda bar nauci koji put zacepiti i pustiti da tisina s vremenom odradi svoje...

inace, cini se meni da s tobom pivu piju samo mazohisti ili oni koji su bilo rodbinski bilo kumski povezani...
svakom drugom nakon pol pive najvjerojatnije dopizdi ono-
dosta o meni, pricajmo malo o meni...
onak, radije bi nekoj cimpanzi u zoloskom dopeljo pivu i s njom cugo pored kaveza... to je smisao pive, chiling, a ne da me nekom sirovom uvrijedom neko dovede u stanje da ga slozim na beton...ne treba mi to u zivotu... bolje sprijeciti nego ljeciti, zato sam pocugaj obje pive...
eto, ak to smatras uvrijedom- onda umjesto cmizdrenja kak sam ti svojedobno reko da ces pobrat samarelicu,
radije se zapitaj zasto sam tog misljenja i lezi li u tvojoj glavi mozda zec...

MajaG said...

..kaj sam propustila??

Marina Ćosić said...

svasta, Majo... svasta. :)