vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

3.3.07

bihac . . .


jos jedna vrlo stara (dio serijala koji mozete naci medju mojim slikama na photo netu (www.photo.net) (inace, najstariji i najozbiljniji site toga tipa,, i za fotke i forum,,,(jebo photosig i ove naše,, da i ne spominjem,,)
nemojte me pitati za godinu,, (davno,, snimano na nikonu d1)
prica je ova,, nakon ohoho godina (rat) vlak prvi puta ide zagreb-split preko bihaca :)
opce veselje, praznik! inace, i prije je vlak isao preko bihaca i to je bio najbrzi put vlakom (mislim da je marjan preko bihaca vozio 5 i pol sati prije rata)
p.s. u vlaku je bilo nekih politicara, sto nasih sto bosanskih,, ali svejedno, politicari su se vratili kuci autima a vlak se vratio u zagreb kroz hrvatsku. nisam siguran ali mislim da ni dan danas putnicki vlakovi za split ne idu preko bihaca,, (jebes politiku (i marketing))

2 comments:

Marina Ćosić said...

dobra mi je ova... sta, mali s petokrakom na celu..? dobar ti je efekt s ovim sto je samo njegovo lice osvijetljeno...

jaka je.

Željko Hrsan said...

Ne zelim to gledati jer mi srce boli. Dobra fotka za dokumenata