vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

3.3.07

fotka mjeseca ožujka

nova kategorija,,, predlazite,, glasajte, da ne kazem "glasujte" (jebo hdz)

10 comments:

Marina Ćosić said...

e da..dobra ideja.

Samo, tko je odabrao najbolju fotku za ozujak? Ne sjecam se da smo mi ostali glasali..

Željko Hrsan said...

Po mojim misljena je najbolja fotka za ožujak je Marina "ulica brijestova" jer ima cuda slika bajkovito :) nevjoravatno

Dario Grzelj said...

to je tek nominirana!!!
željko stavit cu brijestove u izbor

Marina Ćosić said...

dobro... za mene luna definitivno.

Željko Hrsan said...

i isto zanimljivo ono dariov fotka "najbolja (moja, meni)"

Dario Grzelj said...

definitivno je 2 glasa ?!?!?!
haha
:)

Željko Hrsan said...

definitivno je 2 glasa???????

Marina Ćosić said...

hahahaha... :)

izgleda da imamo pobjednika

Anonymous said...

namjestaljka... zvao sam johnny maracuju...
potvrdjeno - to je bio podstanar, govorio je preko dzempera...


dragica ima dobru frizuru

dr.OT said...

upucen sam danas kak bi bilo lijepo da glasujem, pa da zavrsimo pricu za ovu rundu...
nek onda bude cb fotka di mali trci u noc...
nekak mi je najbliza poletovskoj fotki posavca i vesovica, istu koju stujem i duboko joj se klanjam...