vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

3.3.07

ifka

e, maknuo sam fotku.. nije se svidjala Ivi.. jbg
zapravo Iva,, ali ju ja zovem ifka. prijateljica pun qrac godina. nikako da ju nagovorim da dodje na blog,,, a ima super fotke (zavidim vama amaterima,, niste optereceni,,,(grrr))

2 comments:

Marina Ćosić said...

e ja sam sa svojom ifkom (Ivana) sinoc bila...

Milim da bi bila bolja da je samo ona u kadru...tako polovicna.

Bilo bi ekstremno, ali dobro..

Dario Grzelj said...

vidim da nece biti fotka mjeseca,,,
neeee nije to to, nisam to ja,,
covjek postoji u prostoru i vremenu,,, ne lebdi u svemiru!