vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

12.6.07

doaf

dugave open air festival








glavna publika - djeca iz osnovne skole u cijem dvoristu se cijeli dogadjaj zbivao... pun qrac djece alternativnih zivotnih usmjerenja koji su pogajuci gurali sve oko sebe i prolijevali moje (lose) pivo za koje je bilo potrebno cekati u redu predugo...pa taman kad ga dobijete ponovo u red po novo. kakva muzika (meni nepoznata - ah, da je bio zera mogli smo i koju rakiju zajedno potegnut), takva i atmosfera, moje raspolozenje pa i fotke... razocaravajuce.

4 comments:

Dario Grzelj said...

vidis, ovo je zanimljivo. đipsiji su ti se svidjeli a napravila losiju pricu,, vjerojatno kad je covjek ocaran onda zanemari fotku. ovo ti se nije svidjelo a slike su ti bolje i prica je cjelovitije prikazana.

Željko Hrsan said...

Dobra slika i zanimljivo :)) svašta možeš lijepo slikati :)

Marina Ćosić said...

djipsiji mi se nisu svidjeli.

nadam se da si to shvatio i da samo zajebavas i provociras.

p.s. mislim da sam te mozda i vidjela tamo. jesi bio sluzbeno, s foticem?

Anonymous said...

Marina! Javim ti se sljedeće godine u ovo vrijeme, i garantiram ti NEZABORAVAN PROVOD...