vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

12.6.07

đuskanje na đipsije

S malim zakasnjenjem predstavljam isjecak nedavno odrzanog neponovljivo zivog koncerta djipsi kingsa koji je iz zagrebackih domova izvukao toliko ljudi da popune cak pola parketa prepune velike dvorane doma sportova. nakon uvodnog aplauza djipsiji su poceli mlatiti po instumentima u svom prepoznatljivom ritmu. nije ih nimalo smetalo sto je pola ulaznica bilo podijeljeno besplatno preko raznih sponzora,i sto su se u masi ljudi koji vjerojatno jedva da su culi za njih, nasao i pokoji pravi fan. japanke, crne kosuslje i zlatni lanci oko vrata bili su neizostavni modni detalji.










Nakon nekog vremena, spavali smo svi. Pa cak i oni.





(on nije. majke mi.)









Mene se pak najvise dojmilo kad je vjecno razjarena masa prilikom pustanja himne pocela padati u delirij.

3 comments:

Dario Grzelj said...

kada je bio taj koncert? i ja sam bio neki dan na jednom njihovom ali bilo sve suprotno,, koncert je do samog kraja bio bez veze, sve play back a dom sportova je bio pun!

Željko Hrsan said...

uu sve slike koncerte potpuno odlično! Kako ti mogla dobre slikati fotke, skoro si bolja od Darija :DDDD
Fenomalno je :)

Marina Ćosić said...

jesam glupa ili samo pijana?

grzelju, da si bio na ovom koncertu na kojem sam bila i ja shvatio bi niti ironije koje sam ubacila u 'pricu', kako je ti nazivas.

mozda sam samo preozbiljno shvatila tvoj komentar...

koncert je bio sranje, sto se moglo zakljuciti barem po zadnjoj slici i recenici ispod nje.

zivio ti meni..

p.s. zeljko... hvala...naravno da sam bolja od daria. samo on to jos ne vidi.